zondag 9 oktober 2011

Een droom die in vervulling gaat..



Als klein meisje riep ik het altijd al: Ik wil een gitaar! Ik had toen al wel een speelgoedgitaartje, maar dat was natuurlijk niet wat ik bedoelde (ook al heb ik hier ook veel plezier aan beleefd). Zingen vond ik natuurlijk ook geweldig, maar ik droomde weg als ik iemand met een elektrische gitaar zag. Dan dacht ik 'hee, dat wil ik ook kunnen!'

En nu is het eindelijk zo ver. Ik heb er een!!!

                     


Het is een Squier SE Stratocaster. Ik riep al een tijdje dat ik déze gitaar wilde hebben, maar ik had er het geld niet voor. Na eventjes te hebben moeten sparen, had ik genoeg geld. We zijn gelijk naar Feedback in Rotterdam gereden om mijn gitaar te gaan halen. Het was de laatste witte, maar ik heb hem!

Het was niet alleen deze gitaar, maar een heel pakket. Inclusief een versterker, plectrums, een les cd... Allemaal super handig om gitaar te leren spelen. Want om eerlijk te zijn, ik kan er niet op spelen. (nog niet!)

Ik ga leren spelen met dit boek, gitaarspelen voor dummies. Gekocht via bol.com. Het is een heel handig boek waarin alles staat. Super handig!

Stop dreaming, start playing!
Natuurlijk moest mijn gitaar ook een naam hebben. Een motto had ze al, dat stond namelijk op de doos. Dit geldt ook heel erg voor mij, het is een droom die uitkomt.
Ik heb lang moeten nadenken over haar naam. Uiteindelijk kwamen mijn vrienden met een goede naam: Tenschi. Dit betekent Angel in het Japans. Ik vond het een hele schattige naam, en het past ook echt goed bij haar, dus zo heet ze nu.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide