maandag 1 juli 2013

Fotodagboek Juni

Hoi! Vandaag weer nieuwe foto's, in dit fotodagboek van de maand Juni. Enjoy!

04.06
Hmm, de (al zeg ik het zelf) heerlijke varkentjes in modder-taart!


 05.06
Zon, zon, zon, zon :)

07.06
Zomer outfitje voor naar school!


Vogels willen ook graag fietsen. Dat wisten jullie niet hè?


Mijn favoriete Ben & Jerry's ijs, een goed boek, en een heerlijk zonnetje er bij. Wat wil je nog meer?


Zelfs Job had het warm..


 16.06
Lekker barbequen! Buiten regende het een beetje, dus we zaten lekker binnen!


Wie houdt er nu niet van oude series? Kennen jullie dit nog? Dit is Boy meets world, en ik vond dat vroeger altijd zo leuk. Stiekem was ik ook altijd een beetje verliefd op de broer van de hoofdpersoon.. Anyway ik heb dit gedownload en op mijn externe harde schijf gezet. Alle 7 seizoenen, dus ik kan door! :)

17.06
Lekker een zelfgemaakte sorbet! 


Bij mooi weer, horen mooie foto's!


Volgens mij weet hij niet of hij het nou wel of niet lekker vind, die warmte.. 


Bijna 30 graden!



20.06
Must love Panda's! ♥


Ook altijd leuk: Rare cadeaus kopen voor een vriendin haar verjaardag.. Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat dit is.. Een kikkerstuiterbal-waterding-stressding-iets...


Vissen vangen is natuurlijk ook een geweldig cadeau!


En mijn favoriet: Bellenblaas met een vogelfluitje!


Zie hier, onze inpak kunsten


21.06
Vandaag is het eindelijk zo ver! De matchingsdag van Literatuurwetenschap! Ik was iets te vroeg in Utrecht, dus ik besloot maar eens de starbucks een bezoekje te brengen..


Dit is de zolderkamer op een van de locaties op de Drift.. Mocht je me volgend jaar willen opzoeken, ik zit hier!


Zelfs de zebra paden in Utrecht zijn awesome!


Natuurlijk ook nog een bezoekje gebracht aan mijn favoriete winkel


22.06
Hoe cool is dit busje?

27.06
 Mijn bestelling bij Charlotsoflove is binnen! En er zitten snoepjes bij! Hoe leuk? :)

Kettinkje ♥


Ook nog even naar de bieb geweest....


En 's avonds met het werken een ongelukje gehad met het schoonmaken van de snijmachine.. Auw!

 28.06
Vandaag gezellig gaan zwemmen bij het Sportiom!


29.06
Dit stond op onze parkeerplaats bij het werk.. Hoe cool!


Aapjessss


Job is heel erg intelligent ;)

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide