dinsdag 11 juni 2013

ByeBye May!


Okee, een beetje laat misschien, maar hier dan toch mijn Mei.. Een maand die de ene keer heel druk was, en de andere keer wat rustiger.. Een maand waarin ik best veel leuke dingen heb gedaan. Hier een overzichtje, met natuurlijk een shoplog (Mét Primark, zoals beloofd!)


Een maand vol feestjes en gezelligheid. Een maand waarin ik eindelijk JURK! live zag, en ook gelijk The Golden Earring. Een maand waarin ik een bezoekje bracht aan de dierentuin, en een maand waarin het weer eindelijk een beetje mee zat. Een maand waarin mijn ouders 24 jaar getrouwd waren. Een maand waarin ik een nieuwe baan kreeg, en waarin ik mijn laatste werkveldoriëntatie voor school deed, en ook mijn laatste tentamen maakte.


Boeken GelezenFelix Salten - Bambi (4 sterren)
Ik vond Bambi echt leuk om te lezen. En nee, dit is niet het kinderboek dat bij de Disney film hoort. De disneyfilm Bambi is hier wel op gebaseerd, maar het verhaal is niet geheel hetzelfde. Dit is bambi voor volwassenen. Ik vond hem heel tof, en had hem binnen één middag uit.

Verder heb ik alleen schoolboeken gelezen, en dat zal ik jullie besparen..

Shoplog

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide