woensdag 12 juni 2013

Fotodagboek Mei

Hoi allemaal! Ik heb besloten te stoppen met de 365 day photo challenge. Waarom? 9 van de 10 keer vergeet ik een foto te maken, en dan maak ik maar snel een foto van iets dat ik tegen kom, of iets dat ik zie. Waardoor de helft van de foto's, foto's zijn van Job.. Dat is niet echt de bedoeling, en ik maak toch al veel foto's van dingen waar ik foto's van wil maken. Vanaf nu dus alleen maar foto dagboeken, en niet meer de dag zoveel tot en met zoveel.. Hier foto dagboek van de maand mei. Enjoy!

02.05
Lekker ijskoffie met een muffin bij de Hema!


04.05
Hoe leuk is deze auto?


05.05
Werkveldoriëntatie bij Rondje Tilburg. Gelukkig was het mooi weer (en konden veel fietsers de finish niet vinden), en zaten wij lekker in het zonnetje!


06.05
Buiten in het zonnetje aan school werken, met een mooi uitzicht!

Echt tijd voor mooie lente foto's!




08.05 

Dagje naar de Beekse Bergen! klik!



 10.05
Papa en Mama kwamen me ophalen van het werk, en daarna zijn we doorgereden naar De Gouden Leeuw om lekker te gaan lunchen!


 14.05
Ik vraag me af of dit lekker ligt..


15.05
Vandaag gezellig dagje in Rotterdam Alexander. Lekker een broodje Beenham met honing mosterd saus als lunch!


En 's avonds lekker naar de Burger King!


18.05
Mijn outfit voor een 50 jarige bruiloft


21.05
Voor school moesten we een collage maken van Epke Zonderland.. Ik denk dat hij het behoorlijk creepy zou vinden als hij dit zou zien..


23.05
Guido Weijers treed op in het Chassé Theater in Breda! Daar moeten we natuurlijk naartoe!

25.05
Mijn outfit voor het parkfeest, in mijn nieuwe topje!


In de silent disco


Optreden van Jurk!


30.05
De chocolade muffins op school zijn echt heerlijk. Er zit nutella in!


Hoe leuk is dit busje?



0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide