dinsdag 18 september 2012

Dag 1 t/m 17

Ja, zoals ik al eerder zei, ik heb het niet volbracht, de 365 dagen.. Dus ben ik aan een nieuwe poging begonnen! Zie hier mijn begin..
Dag 1

 Emmertjes! Beetje jammer dat het water dat erin zit zo vies is..

Dag 2
Een van de eerste schooldagen, en gelijk ligt mijn bed al vol met een berg werk.. (en een H&M tasje, wat natuurlijk niks te maken heeft met dat ik gelijk mijn eerste dag ben gaan winkelen..)


 Dag 3
Mijn super lieve hondje! :)

Dag 4 

 Jaja, ik ben al gelijk hard aan het werk!

Dag 5
 Mooi he? Hier loop ik nu iedere dag langs, als ik terug kom van de bushalte..

Dag 6
 Wie houdt er nu niet van gele busjes?

Dag 7
 En nog meer werk.. Omdat het zo interessant is..

Dag 8
 Uitzicht vanuit mijn raam :)

Dag 9
Dit is mijn theorieboek met auto theorie. Zoals je kunt lezen denkt mijn boek dat ik heel dom ben,het legt namelijk ook uit wat het verschil is tussen dag en nacht..

Dag 10
 Dikke boeken op mijn nachtkastje :) Dit zijn een bundel van Virgina Andrews (Casteel serie) en Wij zijn ons brein.

Dag 11
 Mijn sjaal is eindelijk binnen! Is dit geen super leuk winter printje?

Dag 12
 Mijn kamertje..

Dag 13
We just love All Stars!

Dag 14 

Ja goed, dit is niet echt een foto van de dag zoals ik bedoelde, maar dit was de laatste keer dat ik moest werken bij de bibliotheek, en mijn lieve collega's hadden me nog wat gegeven. Super lief van ze!


Dag 15
 Breda Barst! Ik hielp mee als vrijwilliger, en daarom kreeg ik dit toffe t shirt!

Dag 16
 Tijdens mijn dienst bij Breda Barst, de tweede dag, liep ineens Batman voorbij.. Hoe gaaf! Daar moest ik natuurlijk wel even mee op de foto!

Dag 17
Paris & Books.. Things we love

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide