zondag 30 september 2012

Postcards September


Postcrossing is een project waarin je ansichtkaarten stuurt naar iemand die misschien wel aan de andere kant van de wereld woont. Daarna krijg jij (van iemand anders) een kaart terug. Super leuk om te doen! Zie hier welke kaarten ik gekregen heb in September!

Normaal gesproken wacht ik minstens tot het de eerste is van de nieuwe maand, voordat ik deze erop zet. Maar aangezien het vandaag de 30e is, en bovendien een zondag, kan ik toch geen nieuwe kaarten verwachten, en zet ik hem er nu vast op.

Verzonden Kaarten
Ik heb deze maand 4 kaarten verstuurd, naar de volgende landen: Oostenrijk, Duitsland, Amerika en Rusland.

Gekregen kaarten
De gekregen kaarten vind ikzelf een stuk interessanter.. Het gaat nu gelijk op, 4 kaarten verstuurd, 4 kaarten gekregen. Die linksboven komt uit Denemarken, die daarnaast uit China. (Die vind ik overigens echt heel erg mooi!)
Linksonder komt uit een klein eilandje genaamd Guernsey. Ik moet bekennen dat ik nog nooit van dit kleine eilandje gehoord had (Erg he!) terwijl het zo dichtbij is.. De kaart rechstonder vind ik ook erg mooi, ik vind zulke kleine plattegrondjes erg leuk. Deze komt uit Wisconsin, USA.

Totaal ontvangen: 69

2 reacties:

Anoniem zei

Misschien rare vraag want het heeft hier niks mee te maken maar vindt jij one direction leuk? ik vind ze zo leuk hè!

Mariska zei

Haha dat heeft hier inderdaad weinig mee te maken, maar reacties zijn altijd welkom ;) Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit naar de muziek heb geluisterd, want het is niet echt mijn stijl, zegmaar.. Maar ze zien er in ieder geval wel goed uit ;)

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide