zaterdag 4 mei 2013

Bye April!

Mei is alweer een paar daagjes aan de gang, maar laten we nog even goed afscheid nemen van April! April was voor mij een drukke maand, waarin ik veel heb gedaan. Klik verder voor mijn overzichtje van deze maand, en natuurlijk een shoplog!



April was een maand vol werkveldoriëntatie. Een maand vol met cultuur, waaronder de musical Jailhouse Jazz van mijn oude middelbare school. Een maand waarin ik ontdekte hoe leuk Fantasy Fairs kunnen zijn, en waarin het weer eindelijk eens een beetje mee werkte. Een maand waarin ik twee keer naar de macdonalds ben geweest, en ook een aantal keren uit eten. Een maand die overliep van feestdagen, van Pasen tot de kroning van de nieuwe koning.
Een maand waarin ik op heel veel plekken gesolliciteerd heb, en waarin ik eindelijk een baan gevonden heb! April was een drukke, maar toffe maand, vol met zon, fotografie en terrasjes!



Boeken gelezen
J.K. Rowling - Harry Potter 6 en 7 (5 sterren)
In de vorige post zei ik het al, maar ik vind deze boeken nog steeds geweldig. Ik had moeite tranen in te houden toen Perkamentus doodging. Wauw. Amazing.
J.K. Rowling - Fantastic beasts and where to find them (3 sterren)
Op zich is dit best een leuk boekje om een keertje te lezen. Zeker als je die hard Harry Potter fan bent (niet dat ik dat ben, maar just sayin') De aantekeningen erin vind ik leuk, dat maakt het weer wat echter. 3 sterren omdat het best leuk is, maar wel maar voor één keertje.
Boudewijn Büch - De kleine blonde dood  (3 sterren)
Je wilt niet weten hoe lang dit boek al op mijn to read lijstje staat. En nu heb ik hem eindelijk gelezen. Ik vond het wel een goed boek, al liep wel alles door elkaar heen, zodat het soms een beetje vaag was. Verder is het wel een mooi verhaal.
Kate Brian - Prive (3 sterren)
Leuk boek. Deze had ik in een middagje uit. Lekker in de zon en lezen maar. Het is wel echt een 13 uit een dozijn boek, maar voor een keer is zoiets wel leuk. Ik vraag me nu wel af hoe het verhaal verder gaat, maar de andere boeken heb ik niet. Toch maar een keertje naar de bibliotheek?
Tim Burton - The melancholy death of Oyster boy and other stories (4 sterren)
Wiehieee een Tim Burton boek! (dat zul je zo in de shoplog ook wel zien, ik ben hier echt vet blij mee :) ). Het is wel jammer, ik las dit boek in de bus, en ik had hem echt binnen een kwartiertje uit. Dat komt omdat het geen verhaal is, maar allemaal korte gedichtjes/verhaaltjes. Wel leuk om te lezen. Het is een keer wat anders dan de normale leesstof. En het is Tim Burton, natuurlijk! :)




Ik heb in april 2 kaarten verstuurd; naar Rusland en naar Amerika. Ik heb er eentje ontvangen, vanuit Rusland. 
Shoplog

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide