zondag 24 juli 2011

DZP #43



Maak een lijst van 50 plaatsen waar je nog naartoe wil
Ik ben dol op reizen, ik ben alleen nog niet echt ver weg geweest. Het verste was Zuid Frankrijk, waar ik heen ging met school vorig jaar. Toch wil ik alle mooie plekjes bezoeken, en nu heb ik dus een lijstje gemaakt van 50 plaatsen die ik nog wil zien. 

Ik ga hopen dat ik al deze plaatsen in mijn leven kan bezoeken, en nog meer. Ik ben nog jong, dus ik denk dat dat wel gaat lukken. Ik wil ieder land sowieso een bezoekje brengen, daarom staan er veel hoofdsteden op mijn lijstje. De hoofdstad van een land geeft toch een mooi beeld van hoe het land is. Ook staan er een aantal plaatsen op, zoals het kasteel van Harry Potter, het meer van het monster van Loch Ness, enzovoort. Ik wil die plaatsen ook nog graag zien, omdat ze toch wel bekend en vrij populair zijn.

50 plaatsen die ik nog wil bezoeken
  1. Tokyo
  2. Las Vegas
  3. Londen
  4. Parijs
  5. Nice
  6. Madrid
  7. Barcelona
  8. Rome
  9. Saint-Paul de Vence (Frankrijk)
  10. Keulen
  11. San Francisco
  12. Los Angeles
  13. Athene
  14. Sint Petersburg
  15. Hollywood
  16. Dublin
  17. Lissabon
  18. Northumberland (Engeland)
  19. Stockholm
  20. Bran (Roemenië)
  21. Kaapstad
  22. Sicilië
  23. Kreta
  24. Elba
  25. Kopenhagen
  26. Oslo
  27. Helsinki
  28. Pisa
  29. Edinburgh
  30. Caïro
  31. New York
  32. Mexico
  33. Biddinghuizen (Walibi world!)
  34. Antwerpen
  35. Cyprus
  36. Monaco
  37. Loch ness
  38. Berlijn
  39. Canada
  40. Salou
  41. Hawaii
  42. Aruba
  43. Curaçao
  44. Lourdes
  45. Lille
  46. Canarische eilanden
  47. Peloponnesos
  48. Dordogne
  49. New Orleans
  50. Bejing

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide