zondag 10 juli 2011

DZP #45

En er is een doel af van mijn Day Zero Project lijstje. Doel nummer 45 om precies te zijn.

Maak een lijst van 50 Blog Entries.
Die lijst is nu dus af, en ik zal hem met jullie delen. 50 onderwerpen die (ooit) nog eens op mijn blog zullen komen.


1. Behaalde doelen
2. Efteling/ andere attractie parken
3. Dierentuin
4. Omegle
5. What's inside your bag?
6. Websites om geld te verdienen
7. Mijn mooiste schoenen
8. Mijn mooiste tassen
9. Mijn mooiste kleding
10. 50 things in my room
11. Shoplogjes
12. Nieuws (als het interessant is..)
13. Dansen die je kunt leren via youtube
14. Geurtjes
15. DIY
16. How to ...
17. Meisjes beginnen steeds jonger met make up
18. Seizoenen
19. Postcrossing stats
20. Mijn verzamelingen
21. De grote masker test
22. Nieuwe producten
23. Mijn sieraden top 5
24. De leukste winkels in ...
25. Film top 5
26. Boeken top 5
27. Mening over monsters
28. Welke monsters heb ik gekregen (monster update)
29. Nieuwe lijnen van Essense
30. Mijn kamer
31. Nieuwe bioscoop films
32. Websites
33. Hoe zie je of iemand liegt?
34. Lipgloss test
35. Taalirritaties
36. Schoolcijfers
37. Een dag uit mijn leven
38. Modemissers
39. Laatste mode
40. Kunst
41. Korting/Winacties
42. Mijn favoriete dingen
43. Leuke blogs
44. Muziek
45. Mooiste foto's die ik zelf heb gemaakt
46. My life  (personal stuff)
47. Reizen
48. Vraag en antwoord
49. Musthaves
50. Eten

Nou dat was het lijstje. Ik vind zelf dat er een aantal hele leuke onderwerpen tussen staan (niet allemaal natuurlijk..) en ik hoop dat jullie dat ook vinden. Jullie zullen nog wel even geduld moeten hebben, want ik weet nog niet wanneer ik welk onderwerp erop ga zetten.

1 reacties:

Maris zei

Dank je wel voor je reactie. Hihi, je bent een naamgenootje! Wat leuk. Ik heet ook Mariska, haha, maar noem mezelf altijd Maris. Mijn link is http://rosexinsolent.tumblr.com/. Hij staat ook aan mijn rechter zijkant. :)
x

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide