zaterdag 23 juli 2011

Shoplog Breda

Het duurde uiteindelijk niet erg lang tot ik ging winkelen, nadat ik mijn verlanglijstje had gemaakt. Sterker nog, gelijk de volgende dag (vandaag dus) was ik al in Breda om alles van mijn lijstje te kopen, en meer!
Wat nieuwe kleding, schoolspullen voor mijn laatste jaar, andere dingetjes voor mezelf.


Als eerste ging ik maar eens kijken voor schoolspullen bij de V&D. Al jaren achter elkaar is de keuze heel groot, en ik besloot om nu alvast te gaan kijken, zodat niet alles al weg was. Dit jaar ontdekte ik een nieuwe lijn. Het heeft geen bepaalde naam, maar toen ik de spulletjes ervan zag, was ik meteen verkocht, en ik kon mijn geluk bijna niet op, toen ik zag dat ze ook een tas hadden, die had ik namelijk ook nog nodig!

De tas, met een schoenenprint en een miniatuur eiffeltoren als sleutelhanger, was €29,99. Ik kocht ook een collegeblok met dezelfde print voor €5,99 en een setje van briefpapier en stickers voor €2,99.


Natuurlijk had ik ook nog wat andere spulletjes nodig. Een groot lijntjesschrift van Esprit (€3,50), een groot lijntjesschrift van Blond Amsterdam voor €3,50 en een rol kaftpapier voor €3,25. Deze is volgens mij merkloos.


En natuurlijk kon ik het ook niet laten om nieuwe kleren te kopen. Ik heb echter niet zoveel leuks kunnen vinden, maar wat ik wél gevonden en gekocht heb, daar ben ik heel blij mee:
BH met bloemetjes van de Hunkemöller, €25,-
Rood/wit gestreept hemdje van de Only voor €9,95
Vestje zwart/wit gestreept bij de coolcat, afgeprijsd van €24,95 naar €10,-
Groene broek (eindelijk!) bij de coolcat, afgeprijsd van €39,95 naar €20,-

Normaal gesproken loop ik nooit bij de coolcat binnen, maar dit keer toevallig wel, en kwam ik een groene broek tegen. Zo een wilde ik al super lang hebben, en nu heb ik er eindelijk een gevonden :)


Ik kon het, zoals gewoonlijk, niet laten om de Selexyz binnen te lopen. Daar kwam ik de laatste drie delen tegen van Death Note, een manga die ik al een tijdje spaar. Nu is de serie eindelijk compleet :)

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide