dinsdag 5 juli 2011

Het is weer zover..

Ik zag de blog Chameleony van Wendy, en toen dacht ik: laat ik ook weer eens een blog oprichten. Dat heb ik nu dus gedaan, mijn eigen blog: Blosses!

Ik zal hier allerlei dingen posten, over dingen die ikzelf leuk vindt; boeken, films, make-up, parfum noem het maar op. Ook doe ik mee met Day Zero Project. 101 doelen in 1001 dagen. Mijn lijst en mijn vorderingen zal ik ook met jullie delen.

De naam Blosses betekent niet echt iets. Ik was op zoek naar een leuke naam, en toen bedacht ik: Cherry Blossom. Deze bestond echter al, en toen probeerde ik een aantal namen die hiervan afgeleid waren. Blossom, Cherry, Blossem, maar al die namen bestonden al. Toen bedacht ik Blosses, en toen ik zag dat deze nog niet bestond, besloot ik om de naam te houden. Ik vond het wel schattig klinken.
Zo was mijn blog met de naam 'Blosses' geboren!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide