dinsdag 31 januari 2012

Boekenmarkt..

Op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 Januari was er weer een boekenbeurs in de Brabant hallen in 's-Hertogenbosch. Als boekenliefhebster moest ik hier natuurlijk bij zijn! Alle boeken spotgoedkoop, en al het geld gaat naar een goed doel. Lees verder voor meer info!

Wij gingen op zaterdag. Toen ik binnen kwam, kon ik mijn ogen niet geloven! 2 hallen vol met boeken, en zoals ik zei, allemaal ontzettend goedkoop.
Pockets €0,50 Paperbacks €1,50 en gebonden boeken €2,- en dit gold voor alle boeken! Alsof ik in de boekenhemel was belandt.. Het merendeel van de boeken was wel tweedehands, maar ze waren in goede staat, dus dit maakt mij niet zoveel uit. Er lagen echt ook boeken tussen, nog in het plastic, en met de sticker van de originele winkel er nog op!


In totaal heb ik 12 boeken gekocht, en heb ik €10,50 uitgegeven. Omdat ik een redelijk bedrag had, mocht ik nog een boek gratis uitzoeken. In één woord: Geweldig!

Deze boekenbeurs wordt ieder jaar gehouden. Parkeren en entree is gratis, dus als je geïnteresseerd bent, ga dan zeker een kijkje nemen. Je steunt hiermee ook een goed doel (als je wat koopt, ten minste)

Voor meer informatie, ga je naar de officiële website. Klik hier


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide