maandag 2 januari 2012

Shoplog Breda

Het is pas de tweede dag van het jaar, en ik ben al gaan winkelen. Maar dankzij Sinterklaas, kerst en oud en nieuw, had ik nog wat over om wat leuke dingetjes voor mezelf te gaan kopen. En natuurlijk had ik ook nog een kaart van de Free Record Shop en een Fashioncheque.


Even een lijstje. Ik heb 2 mooie kettingen gekocht bij de Claires. Een met een eifeltoren, en nog wat andere dingetjes eraan, en een met een spiegeltje. De eifeltoren was €5,95 en de spiegel was €7,95. Bij de V&D had ik nog leuke oorbellen gevonden met uiltjes. Ik ben helemaal dol op uilen, en dat heeft niets te maken met het feit dat dat nu 'in' is. Ik was wanhopig op zoek naar leuke oorbellen of een ketting met uiltjes, die niet iedereen al had, en ik vond deze bij de V&D. Ze waren ook nog voor de helft van de prijs! Ze waren €3,45.

Bij de Xenos had ik nog een leuke kaars, ook in de vorm van een uil. Deze was €2,-
Ik heb ook nog een Tarot setje gekocht. Deze had ik eerder al, maar die heeft iemand weggegooid, dus moest ik een nieuwe kopen. Bij de Boekenvoordeel €4,99. Ik had in diezelfde winkel ook nog een gids met alle gitaarakkoorden gekocht voor €7,99 



Bij de Free Record Shop had ik een leuke 2 = €15,- actie. Een CD van The Script en de DVD van Legend of the Guardians. Hierbij had ik een leuke box Magic of the Musicals. Deze was €10,-. Een box met allemaal leuke musicalliedjes, op 3 cd's!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide