zondag 22 januari 2012

Review: Zenner Qbrush haarborstel

Een review over een haarborstel.. Of het gebruikelijk is, weet ik niet. Maar ik moest en zou mijn mening over de geweldige haarborstel met jullie delen! Het is een borstel van Zenner, Qbrush genaamd. Wil je weten wat er zo bijzonder is aan deze haarborstel? Lees dan verder.

Ikzelf had eerst een haarborstel van €3,- van de Euroland (of iets soortgelijks). Prima, dacht ik. Ik kan er m'n haar goed mee borstelen. Wat wil een mens nog meer? Het nadeel van die borstel was, dat alle haren erin bleven zitten. En natuurlijk, je hebt van die speciale dingetjes om ze gemakkelijk ertussenuit te halen, maar er blijven altijd nog wel wat haren tussen zitten. Ikzelf vond dat altijd heel smerig. Als je dan een keer je haarborstel uitleent, zitten er allemaal haren van iemand anders in. Lekker fris not. Met deze QBrush is dit gelukkig verleden tijd!

Aan de achterkant van deze borstel zitten namelijk 2 hendeltjes. Hiermee kun je de pinnen intrekken, zodat je gemakkelijk alle haren ertussenuit kunt halen. Superhandig!

Op de website van Zenner kun je hem moeilijk vinden. Maar hij is te koop bij de Kruidvat, voor €10,-.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide