vrijdag 30 december 2011

2011 --> 2012


In enkele uren leven we in 2012 in plaats van 2011. Dit leek me een mooi moment om een klein, persoonlijk overzichtje te maken van 2011.

2011 was het jaar dat ik eindelijk 16 werd, eindelijk alcohol mocht drinken en uitgaan. Ik heb havo4 gehaald en besloten wat ik wil gaan doen na Havo5. Gebroken met oude vrienden, maar ook nieuwe vrienden gemaakt.
Ik heb een Twitter en een Facebook account aangemaakt, zodat ik met iedereen in contact kan blijven, als ik van de middelbare school af ben. Ik heb deze blog gemaakt, en een Day Zero Project lijst zodat ik precies kan zien wat ik nog wil bereiken. Dat weet ik nu ook, ik weet waar ik goed in ben, en wat ik wil bereiken in mijn leven.
2011 was het jaar dat ik ontzettend leuke bands ontdekte, zoals The Script en Simple Plan, maar ook onmisbare websites zoals Bloglovin, Project Free Tv, We Heart It en The Beauty Bakery. Het was het jaar waarin eindelijk mijn kleine-meisjes-droom werkelijkheid werd; Ik kocht eindelijk een elektrische gitaar. Ik maakte kennis met de producten van De Body Shop en Lush, en ik leerde om mezelf niet al te druk te maken over kleine dingen, en over hoe mensen over mij denken.

Alles bij elkaar opgeteld, was het geen extreem bijzonder jaar. 2012 wordt dit hopelijk wel. Op de achtergrond hoor ik het vuurwerk al, dat betekent dat het nu tijd is om afscheid te nemen van 2011, en aan 2012 te beginnen.

2012 wordt mijn jaar, ik voel het! 

Dit wordt het jaar dat ik mijn Havo Diploma zal halen, en dat ik zal gaan studeren. Het jaar dat ik eindelijk kan gaan beginnen met te doen wat ik zelf wil. Het jaar dat ik zal leren perfect gitaar te kunnen spelen, en waarin ik volop vrienden en vriendinnen zal hebben, die altijd voor me klaar zullen staan. Het jaar waarin ik contact hou met mijn lieve vriendinnetjes van de middelbare school, ook al zal ik hen een stuk minder vaak zien.

I wish everyone a very happy New Year. Make the best of it. All of you!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide