maandag 5 december 2011

Inspiratie Post

Op de blog van Jildou las ik iets over inspiratie post. Ik was gelijk geïnteresseerd, en besloot daarom gelijk een kijkje te nemen. Na even rond te hebben gekeken, heb ik me aangemeld. Het zag er allemaal heel leuk uit, en ik begon de testjes te doen in de hoofdcategorieën; mensen, dingen, belevenissen en kennis

Jammer genoeg ben ik nu niet erg geïnspireerd, volgens deze test. Ik word het meest geïnspireerd door kennis. Dat klopt wel, altijd als ik iets nieuws 'ontdekt' heb, wil ik het gelijk delen op mijn blog.

Mensen

Over het algemeen klets ik lekker mee! Dat klopt. Ik wil het altijd delen als ik iets leuks te vertellen heb, het liefst met zo veel mogelijk mensen. Toch weet ik wanneer ik stil moet zijn en wanneer ik iemand anders aan het woord moet laten.
Mijn zelfvertrouwen is gemiddeld.
Ik zou mezelf zien als meer een avond dan een ochtendmens. De test zegt dat ik juist flexibel ben met mijn werktijden. Dat klopt toch eigenlijk ook wel. De ene keer werk ik 's ochtends beter, de andere keer juist 's avonds. Ik denk dat dit eigenlijk voor iedereen geldt, maar over het algemeen ben ik eerder een avond- dan een ochtendmens.

Dingen
Bij nieuwsgierigheid scoor ik gemiddeld op 'onderzoeken' en hoog op 'vernieuwen'. Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken, maar ik denk dat ik van mezelf wel erg nieuwsgierig ben. Vooral de laatste tijd, ik wil altijd het naadje van de kous weten, om het zo maar te zeggen.
Ik ben dol op muziek. Ik heb eigenlijk altijd muziek aan staan, en zing ook altijd lekker vals mee. Pasgeleden heb ik een gitaar gekocht, waar ik nog op aan het leren spelen ben, dus ik denk dat ik vrij muzikaal ben. De test vraagt je naar specifieke muziekstijlen, en of je hier wel of niet van houdt. Het blijkt dat ik erg gemiddeld antwoord, op energiek en ritmisch, positief en conventioneel en intens en rebels. Op reflecties en complex antwoord ik echter laag.

Belevenissen
Ik scoor laag op impulsief en niet productief en ook op effectief handelen. Dit was de hoe impulsief ben jij - test. Ik zou zeggen niet impulsief, omdat ik altijd graag alle voor en nadelen wil weten, voordat ik een beslissing maak
Bij de Gewoon doen! test, wordt er dit gezegd:
Je scoort gemiddeld op deze test. Je bent doelgericht en proactief, maar zoekt ook de juiste balans tussen voortgang houden, kwaliteit bewaken en een vingers aan de pols te houden in je omgeving.
Ik denk dat dit wel klopt.

Kennis
Ik ben best bereid actief te luisteren en ik scoor gemiddeld op de kritiekmeter. Ik weet niet zeker of dit klopt. Ik ben inderdaad wel bereid naar anderen te luisteren, maar ik ben wel vaak kritisch.
Ik scoor hoog op de discussietest, en ik ben een echte debatter! Hier kan ik mezelf wel in vinden. Ik discussieer nou eenmaal graag. Wanneer ik echter met iemand praat, en ik weet zeker dat ik gelijk heb, maar ik kan die ander er niet van overtuigen, dan laat ik het er na een tijdje meestal wel bij zitten. Het heeft niet echt  zin om er dan op door te gaan.

Deze testjes waren wel het leukste wat er op de site te vinden is. Ze zijn leuk om te doen, als je verder even niets te doen hebt. Zo kom je toch weer het een en ander over jezelf te weten.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide