woensdag 21 december 2011

Shoplog Oosterhout

Met Kerst geven wij elkaar altijd een cadeautje. Ik was nog niet helemaal klaar, ik had nog niet alles gekocht, dus ik besloot na schooltijd eens eventjes de stad in te duiken om de laatste dingetjes te kopen. En ik kan het natuurlijk niet laten om wat dingen voor mezelf te kopen. Wie zegt dat je jezelf niet een beetje mag verwennen met Kerst? Als je wil weten wat ik voor leuke spulletjes heb gekocht, klik dan verder ;)

Wat ik voor kerstcadeaus heb gekocht, ga ik natuurlijk niet verklappen.
Wat ik voor mezelf heb gekocht, kun je hier zien

Een Venetiaans masker
Ik wilde nog graag zo'n masker hebben, voor Carnaval. Ja, ik woon in
Brabant, dus dat vieren we!
 En ik kwam deze tegen bij de Big Bazaar
voor €1,- !. Ongelooflijk toch?                

Kerst vogeltjes
Mijn moeder had deze vogels ook, wel andere soorten. Maar ik vond ze 
zo leuk! Ik kon ze nergens meer vinden, en toevallig kwam ik deze twee 
beestjes tegen bij de Kruidvat. Dus ik besloot ze mee te nemen.  
Alle kerstdecoratie - dus ook deze vogeltjes - zijn nu 1 + 1 gratis! 
En ze waren maar €0,99 per stuk!                  

Kruidvat Body Fruit - Coconut and Shea boter
Okee, dit is niet helemaal eerlijk. De scrub had ik afgelopen week al gekocht. Omdat ik schrub wilde hebben, en ik had gehoord dat deze erg fijn was.
En dat was ie ook! Nou kwam ik bij de kruidvat, en daar was het de tweede
halve prijs. Dus besloot ik nog eens de body lotion en de shower cream mee te nemen. Het ruikt ongelooflijk lekker, en het werkt super, je huid wordt er helemaal zacht van.

(En een ander puntje; Mijn fotografie kunsten zijn weer iets verbeterd! Persoonlijk vind ik die met die vogels erg mooi gelukt.)

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide