vrijdag 30 december 2011

Cadeautjes onder de boom..

De kerstboom is niet compleet als er geen cadeautjes onder liggen. Bij ons lag er een heleboel! De hond vond het iets minder, want die kon er nu niet meer lekker onder gaan liggen, maar wij vonden al die cadeaus juist hartstikke leuk! Geven en krijgen. Stiekem moet ik toegeven dat ik het krijgen toch nog nét iets leuker vind. Willen jullie weten wat voor  geweldige dingen ik gekregen heb? Klik dan verder.

Eerder al, had ik mijn kerstpakket gekregen. Dat was van de cadeaucarroussel, ik kon zelf iets leuks uitkiezen. Er stonden super veel leuke dingen op! Sieraden, boeken, dvd's. Na alles te hebben overweegt, besloot ik te gaan voor een cadeaukaart van de Free Record Shop.

De cadeautjes onder de boom
Van mijn ouders kreeg ik een abonnement op de Cosmogirl, geldig voor 3 maanden, een fashioncheque en een nageldroger.
Van mijn zus en haar vriend kreeg ik 2 producten van Lush, beide uit de wintercollect Een stuk zeep; Northern Lights Soap, met verse den, cipres en limoen. En een flesje douchegel, genaamd Glögg Shower Gel, die ruikt naar Glühwein.

Bedankt allemaal! Ik ben heel blij met alle cadeautjes :)

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide