woensdag 10 oktober 2012

Breda Barst


Breda Barst 2012
Misschien kennen jullie Breda Barst wel. Misschien ook niet. Maar goed, dat is het punt niet. Het ging erom dat ik (mede vanwege school) mee ging helpen als vrijwilliger. En dat dat heel erg leuk was om te doen!

Op mijn DZP lijstje stond ook: Vrijwilligerswerk doen. Nu is dit wel werk als vrijwilliger, maar toch niet helemaal wat ik bedoelde. Maar aangezien ik vrij weinig zin had om een ticket van €600,- naar Afrika te kopen om daar mee te gaan helpen met een huis bouwen (Begrijp me niet verkeerd, het lijkt me leuk om te doen, maar dan wil ik er ook wel gelijk een vakantie uit slepen..), besloot ik dit maar te gebruiken als vrijwilligerswerk. Zo lang als ik nog niets anders heb.


Ja, deze foto hebben jullie al gezien..
Zaterdag avond deed ik de bonnenverkoop. Dat was wel hectisch hoor! Maar toch wel leuk om te doen. Zondag stond ik aan de bar. Bier tappen bleek niet een van mijn grootste talenten, maar drank uitgeven was wel erg leuk om te doen! Zo af en toe kwam je wel bekenden tegen, of dronken mensen die hele verhalen tegen je gingen houden. Of natuurlijk Batman, met wie ik natuurlijk wel even op de foto moest! Nu de films nog gaan kijken..


Dat vrijwilliger zijn heeft ook zo z'n voordelen. Zo kreeg ik dit supertoffe shirt (Ik ben ze aan het sparen, ik heb er nu 1!) en een bandje op zaterdag, en een andere op zondag. Dat was echt heel handig, want daarmee kon je dus gratis drinken en eten gaan halen. Ook kreeg ik per dag een aantal consumptie bonnen (die ik niet nodig had, omdat ik dus gratis kon halen, maar die heb ik mooi doorverkocht..) En één week later was er de Breda Barst Barbeque. Kortom: Superleuk!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide