maandag 8 oktober 2012

Superleuke Supertrash Superbag

Wat vinden jullie van deze Shopper? Ik vind hem erg leuk (goh, anders had ik hem niet gekocht..).. Het is een initiatief van Supertrash en de Albert Heijn, een tas te ontwerpen om milieu vervuiling tegen te gaan. Wil je weten hoe, en waar je deze tas kunt krijgen? Lees dan verder..

 bron
Plastic tasjes zijn slecht voor het milieu. Dat wisten we al.. Grote shoppers waar je veel in kunt proppen, zijn de oplossing. Maar wie gaat er nou graag over straat met een felblauwe shopper waar AH op staat, of een felgele met ZEEMAN erop in blauwe letters. Niemand toch? Vandaar dit initiatief van Supertrash en de Albert Heijn.

Bron
Ik vind het een heel leuk idee! Plastic tasjes zijn overbodig geworden, en de tas ziet er ook nog eens super leuk uit! Wil jij deze tas nou ook? Je kunt hem kopen bij de Albert Heijn voor €2,50. Ik zou snel zijn, voor je het weet zijn ze weg...


1 reacties:

Anoniem zei

Een goede actie, en hij ziet er ook nog eens super leuk uit!

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide