zaterdag 27 oktober 2012

Dag 32 t/m 56

Oei oei.. Als troost ga ik jullie overladen met ontzettend veel foto's van mijn 365 day photo challenge
Dag 32

IK GA NAAR THE SCRIPT, IK GA NAAR THE SCRIPT!! Sorry, ik ben een beetje blij omdat m'n kaartje er eindelijk is. En ik heb er zo'n zin in!


Dag 33
Om de een of andere reden stonden er allemaal duiven om me heen toen ik aan het wachten was op mijn bus.. Vreemd. Wat doe je dan? Juist, je maakt er een foto van, hopend dat iedereen om je heen je niet aankijkt alsof je een complete idioot bent, omdat je een foto van een vogel maakt, alsof je nog nooit een vogel hebt gezien. Juist.


Dag 34
Ik vond mijn outfit zo leuk! Vooral die sjaal! Ik hou van sjaals, en deze is echt heel erg tof.

Dag 35
Ik was plaatjes uit aan het knippen uit de H&M catalogus, en toen zag ik wat ballonnen voorbij komen. Ik besloot ze uit te knippen, op te plakken en er een tekeningetje bij te maken.


Dag 36
Een klein boekje, blaadje, dat heel erg Brabants, 't Blaoike heet. Typisch, he..

Dag 37
We weten nou wat je moet doen als je staat te wachten op de bus. Maar wat doe je tijdens saaie hoorcolleges? Juist, je gaat tekenen!

Dag 38
Hoi boom! Alles goed? Ja, okee, met mij ook. Leuk gesprek, leuk gesprek..

Dag 39
Een hele spannende foto van het boek dat ik aan het lezen ben (Kwelling, het tweede deel van Fallen (inmiddels is hij alweer uit) is best spannend) En niet te vergeten mijn ontzettend spannende bol wol die erachter ligt.

Dag 40
Kijk, zo ziet mijn schaduw er dus uit!


Dag 41
De aller, aller allerlekkerste koffie EVER.. Starbucks is niet te verslaan. Tijdens mijn dagje treinen moest er natuurlijk wel een beker van deze goddelijke koffie gehaald worden. Daar valt niet over te discussiëren.

Dag 42
Wat moet ik toch met deze mega stapel tijdschriften..

Dag 43
Dit cupcakeje ziet er lekker uit he? Maar helaas, hij is niet om op te eten. Aansteken doen we echter ook niet, want dat is zonde.. Hij blijft mooi zo staan.

Dag 44
Mijn camera heeft besloten voortaan vooral zulke foto's te maken. Ik keek in de lens om te zien wat er mis was, met dit als resultaat.

 Dag 45
En dit doe je als je je thuis (of op school) verveelt. Je agenda versieren.

Dag 46
In één woord: aahwww

Dag 47
Zoals Kelly zegt; CAKECAKECAKECAKECAKECAKECAKE. Ja jongens, deze is wel eetbaar!

Dag 48
PANDATIME IS OKAY! (plus we hadden zin om doelloze foto's te maken, met dit als gevolg)

Dag 49
Een plaatje van de bovenkant van mijn koffer waar alle ansichtkaarten inzitten van plaatsen waar ik ooit ben geweest. Ik geloof dat er nu 9 inzitten. Tijd om te gaan reizen dus!

Dag 50
Een rustig avondje met een pizza en afleveringen van Pretty Little Liars op mijn laptop. Wat wil een mens nog meer?

Dag 51
Mijn herfst-outfit. Een bruine broek met een okergele trui erop. Ik vond hem heel tof, al zeg ik het zelf.

Dag 52
Ja, het is weer herfst. De straat ligt weer vol met blaadjes. Het is jammer dat de bomen zo kaal zijn, maar toch zijn die blaadjes op de grond een leuk gezicht. En de hond vind het ook geweldig..

Dag 53
EEN GELE MINICOOPER. Hoe tof is dat?

Dag 54
Lekker steengrillen. We hadden hier alleen nog geen steen. Wel een mandje met brood dat al halfleeg was na 5 minuten.


Dag 55
De Lazy Noon van de Douwe Egberts. Jummie! Starbucks is nog altijd beter, maar deze is ook niet verkeerd!

Dag 56
Van bloemen worden we altijd vrolijk!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide