vrijdag 5 oktober 2012

Dag 18 t/m 31

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en tot mijn spijt ben ik opnieuw moeten beginnen.. Vandaag de foto's van dag 18 t/m 31. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 18

Chocolade kruidnootjes! Gotta love them! Ik moet bekennen dat aan het begin van de week mijn snoeppot vol zat met chocolade kruidnootjes, en dat hij halverwege de week al leeg was.. Oeps!

Dag 19
Ons Jobbiee! Hij lag zo lief op de bank met zjin allerbeste vriendje: Zijn bot..

Dag 20
Een deel van mijn schoolspulletjes voor dit jaar, ziet er toch leuk uit zo!

Dag 21


Sorry, de foto is nogal vaag en onduidelijk (en gedraaid..) Maar dit is Jurk; Jeroen van Koningsbrugge en hoe-heet-hij-ook-alweer.. Blijft toch altijd leuk om naar te kijken!

Dag 22
Outfit voor de Breda Barst Barbeque (Wat eigenlijk geen barbeque was, maar gewoon een avondje in een café, maar omdat ik de alliteratie zo leuk vond, besloot ik hem te laten staan.. )

Dag 23
Ugh.. Leren, leren en leren voor mijn theorie examen..

Dag 24 

Geslaagd voor mijn theorie examen, dus deze kan de prullenbak in!


Dag 25
Dit was bedoeld als mooie foto, maar foto's maken en lopen gaat niet zo makkelijk tegelijk..

Dag 26
Ik was (zoals gewoonlijk) een halfuur te vroeg op school (jeej, openbaar vervoer!), Maar aangezien ik vrij weinig mensen kon vinden op dit vroege tijdstip (Het was 8 uur, kan je het geloven?) besloot ik maar eens rond te lopen en wat foto's te maken. Dit is een klein deel van de aula..

Dag 27 

In mijn zoektocht naar een hobby, besloot ik een sjaal te gaan breien.. Ik ben nu al een stuk verder hoor! Ik ben vooral dol op deze kleur.


Dag 28
Wat een cute varkentje! Vinden jullie niet? Dit lieve biggetje zat in de film Charlotte's web, en ik kon het niet laten om een foto te maken van dit schattige beestje.

Dag 29
De kermis. Het reuzenrad. Ik hou er helemaal niet van, maar ik vond dat dit wel een fotootje waard was, met zijn mooie lichtjes.

Dag 30
Deze foto heeft weinig.. interessant in zich. En toch vind ik hem wel heel erg mooi geworden.

Dag 31
Daar ben ik weer! Met mijn outfit rondom het Pink Ribbon idee, omdat Oktober de maand daarvan is, en ik deze foto maakte op 1 oktober. Met natuurlijk mijn Pink Ribbon armbandje en mijn sjaal die er perfect bij past.


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide