vrijdag 1 maart 2013

Bye February!


Deze korte, maar volle maand is weer voorbij! Februari begon, zoals februari ieder jaar begint, goed, omdat ik op de 1e al gelijk jarig ben. Ik werd 18, en dat is zeker een goed begin van de maand! Tijd voor een overzichtje en natuurlijk een shoplog!


Februari was het jaar waarin ik 18 werd, waarin ik eindelijk mijn rijbewijs kon ophalen en aanvragen, en waarin we een nieuwe auto kregen. Februari was ook de maand waarin er telkens sneeuw lag, als ik ergens heen wilde met de auto.. De maand van Carnval en de maand van valentijnsdag. Een maand waarin ik eindelijk eens een keer iets won, namelijk een gratis kaartje voor de bioscoop.. Februari was een leuke, maar korte maand. Laten we hopen dat Maart net zo leuk wordt!
Jullie kunnen mijn fotodagboek van februari hier en hier vinden.

Ik heb in Februari geen kaarten gestuurd, wel heb ik er eentje ontvangen. Deze kwam uit New York City, uit Amerika dus. Ik vind hem heel tof! In totaal heb ik nu 84 kaarten ontvangen.

Boeken GelezenVia Goodreads kun je heel gemakkelijk bijhouden welke boeken je hebt gelezen en welke je nog wil gaan lezen. De boeken die ik in Februari uitgelezen heb zijn: Isabelle van Tessa de Loo en een stompzinnig schoolboek (die heb ik er ook maar bijgezet). Isabelle gaf ik 3 sterren. Het leest vlug weg, en het is best leuk geschreven. Het schoolboek, getiteld marketing.com kreeg maar 1 ster.

Shoplog
Natuurlijk heb ik ook deze maand weer wat dingen geshopt! Wil je weten wat? Kijk dan in de shoplog hieronder


Zoals beloofd, de link van het boekenfestijn vind je hier!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide