woensdag 6 maart 2013

Wanneer ik een filmpje op ga nemen..

De laatste tijd neem ik vaker filmpjes op. Sowieso iedere maand een shoplog, en soms tussendoor nog andere filmpjes. Wat jullie niet weten, is dat er hele periode van zenuwachtigheid vooraf gaat. Nouja, hele periode..


Ik kijk altijd eerst 15x om me heen, of er niemand in mijn buurt is. Die denken dan dat ik in mezelf aan het praten is ofzo, en dat komt verder maar een beetje raar over..

Wanneer ik zeker weet dat er niemand (echt niemand..) in de buurt is, ga ik al mijn gekochte zooi opzoeken, in het geval van een shoplog. Alles zet ik om me heen, en dan zoek ik alle prijzen op.

Vervolgens zet ik mijn camera aan, ofwel mijn webcam, ik film alles daarmee. Dan kijk ik of m'n haar en make up en alles wel goed zit, zodat ik niet voor gek sta op de camera.
Dan kijk ik nogmaals of er niemand in de buurt is, en vervolgens ga ik filmen, alles terugkijken, dingen zo nodig nog een keer filmen, en vervolgens alles editen. Klaar filmpje!


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide