maandag 4 maart 2013

De eerste lente dag!

Of het officieel de lentedag is, weet ik niet, maar Who Cares! Vandaag scheen het zonnetje heerlijk, en herinnerde ons land ons eraan dat we meer kennen dan alleen regen, kou en sneeuw! Hmm wat was vandaag toch heerlijk! En komende week wordt het nog beter!

Het eerste ijsje van het jaar is een feit! Vandaag ging mijn favoriete ijssalon open, vanwege het mooie weer! Met als ijs van de maand: Wafelijs! Hmmm Die moesten we natuurlijk even proeven! Samen met onze gebruikelijke Witte Chocolade ijs!

Als je nu de hele dag moest werken of op school zat, en niet hebt kunnen genieten van het weer, wees niet getreurd! De hele week is het nog lekker.. Morgen wordt het zelf 17 graden, woensdag 16, donderdag 13, vrijdag 14, zaterdag 13 en zondag 11! Enjoy!


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide