maandag 11 maart 2013

Dag 166 t/m 190


Voor diegenen die het niet weten; ik ben met een 365 day photo challenge bezig. Ik ben, helaas, al een keertje opnieuw moeten beginnen, maar ik ben nu goed op weg! Met mijn nieuwe spiegelreflexcamera, worden de foto's nog mooier dan voorheen! Vandaag dag 166 t/m 190. Enjoy!

Dag 166

Op reis met de auto..


Dag 167
Haha, is deze foto niet perfect getimed?


Dag 168
Ook nog even met mijn inmiddels niet meer zo nieuwe camera een foto maken van onze vogel


 Dag 169
Één van mijn gemaakte Alice in Wonderland kaarten! ♥


Dag 170
Lieveheersbeestje!


Dag 171
Job vindt zijn eigen staart vreselijk interessant..


Dag 172
Schaapjes!


 Dag 173
Hier wilde het konijntje wel graag op de foto!

Dag 174

Van mijn oma nog een boekje gekregen om te lezen.


Dag 175
 Mijn favoriete boek, met geweldige tekeningen erin: Alice in Wonderland!

Dag 176
Keep Calm, Keep Calm, Keep Calm and... Op mijn deur nu de leukste spreuken :)


Dag 177
Waaronder deze! Okee, ja dit wordt voor mij nogal lastig, maar hij is wel tof!


Dag 178
Hoe schattig zijn mijn kuikentjes?


Dag 179
Die AH mini's zijn ook zo leuk!

Dag 180 

Ik hou meer van grote zakken chips, maar deze is wel heel schattig!

Dag 181
Vogeltjes.. Ja je moet iets doen als je moet wachten op je bus..


Dag 182

En maar weer even wat lezen

Dag 183

STTTTTTOOPPPPPPP.. Ik gok dat de rest van de letters er niet meer op pasten..

Dag 184
De eerste lente dag! Althans.. Dat dacht ik... 


Dag 185
Mijn eerste creatie met Fimo klei! Een macaron!


Dag 186
Ik vind lieveheersbeestjes ineens niet zo schattig meer...

Dag 187
Mijn tweede creatie! Een roos


Dag 188
En mijn kamertje is nog steeds netjes!

Dag 189
Vandaag de Love & Marriage beurs.. Deze auto is zo awesome!


Dag 190
Ook vandaag weer een beurs-dagje.. Maar even een foto gemaakt als bewijs dat ik er was.


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide