zondag 19 augustus 2012

Dag 168 t/m 183

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en ik moet zeggen dat ik aardig op weg ben. Vandaag de foto's van dag 168 t/m 183. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 168

 Mijn laptop op mijn bureau. Wauw.. Zoveel inspiratie had ik dus vandaag...

Dag 169
 Eindelijk, eindelijk een nieuwe boekenkast! Zijn naam is Billy, en hij heeft heel veel broers, die hetzelfde heten. Ook een aantal jongere broertjes die Benno heten, maar die worden vooral gebruikt voor DVD's.. Zo lijkt mijn boekenverzameling toch ineens een stuk kleiner.. (Nog drie planken van de kast die ernaast hangt, zitten ook vol, maar dat kun je natuurlijk niet zien..)

Dag 170
 Ik zie, ik zie wat jij niet ziet, en dat is.. Een oog dat per ongeluk ondersteboven staat.. Oeps.. Anyway, dit is dus mijn oog. Interessant, vind je niet?

Dag 171
 Dit is een heel mooi boek! Het einde is, nouja.. nogal onverwacht en best wel raar, maar het is wel zeker een aanrader. Het is ook echt door allemaal verschillende mensen geschreven, dat vind ik ook wel een mooi idee.

Dag 172
 HET IS EEN VLIEG! Wauuwww... Door de hitte komen die beestjes niet meer van hun plek af, hoe dicht bij je ook komt.. Dat wilde ik even bewijzen, dus vandaar.. (Eigenlijk had ik vandaag een andere foto willen maken, want de winkel tegenover die waar ik werk, had met verf op de ruiten geschreven: 'Alle shits nu zoveel euro!' Ze was duidelijk de R vergeten.. Jammer genoeg kreeg ze het door, voordat wij de kans hadden een foto te maken.. Dan maar deze vlieg..)

Dag 173
Bowlen is een van de dingen waar ik niet goed in ben.. (Dat zijn er overigens redelijk veel) Maar het is zo af en toe wel leuk om te doen! Maar wie die schoenen ontworpen heeft, ik heb geen idee, maar ik denk niet dat hij een wereldberoemd mode ontwerper is.. Just saying..
Dag 174 

 Bloemetjes! What's not to love about them?

Dag 175
 Bij deze foto eigenlijk hetzelfde verhaal. Wij gingen uit, en we hadden een superleuke groepsfoto gemaakt, die eigenlijk bedoeld was als foto voor deze challenge.. Helaas, we zijn de foto kwijt.. Dan zullen we het maar met deze moeten doen. Dit was mijn outfit met uitgaan.

Dag 176
Een leeuwtje! Deze leeuw staat voor moed en kracht, iets dat we nodig krijgen op onze vervolg opleiding. Althans, dat is wat de rector vertelde toen hij ons dit knuffeltje gaf, tijdens de diploma uitreiking..

Dag 177
 Mijn eerste rijles! Supertof :) Ik ga hier niet te veel over zeggen, want ik heb al een apart stukje hierover geschreven.

Dag 178
 Ja, wederom een mega interessante foto.. Sorry maar ik had de hele dag gewerkt en viel meteen in slaap toen ik thuis kwam.. Toen werd ik wakker en was het nog dezelfde dag, dus besloot ik even een plaatje te schieten.

Dag 179
 Vechtende of spelende olifanten.. Ik weet niet precies wat ze aan het doen zijn, maar het was wel een mooi zicht. Geloof het of niet, maar ikzelf heb deze foto gemaakt! In de dierentuin, dat wel, maar who cares? Het was in ieder geval een leuk dagje!

Dag 180
 De hemel in een bak met ijs..

Dag 181
 Als je dit koekje ziet,  dan denk je, goh, dat is zoet! Of niet? Dat is althans wat ik dacht, en omdat het er zo mooi uitzag, maakte ik een foto voor op twitter. Maar hij smaakt absoluut niet zo lekker als hij er uit ziet.. Het smaakt echt naar modder... Deze nemen we zeker geen tweede keer..

Dag 182
 Hoi, dit ben ik! Dat wist je misschien al wel? Ach, ik had zin om een foto van mezelf te maken.. Dat mag wel eens, toch?

Dag 183
'Er zit een duif in de dakgoot - waterdrinkbak, en hij doet van roekoe koekoekoekoekoeeee' Bijna... Dit beestje had het ook warm.. Het is vandaag zo'n 37 graden..


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide