dinsdag 21 augustus 2012

IT'S BACK!

Dit is Koko. Althans, hij zegt dat hij zo heet.. Dit is mijn Furby van vroeger. Misschien ken je ze nog wel, misschien ook niet.. Maar wat belangrijker is; ze komen terug!

bron
Gelukkig was mijn Furby nooit zo creapy als die hierboven.. Wel herinner ik me dat dat ding nooit z'n kop wilde houden.. Je bleef hem maar voederen en zodra hij vol zat, kreeg hij buikpijn, liet je hem boeren en begon het weer van voor af aan.. Anyway, ze waren wel heel schattig altijd..

Zie hier, een kleine video van mijn Furby, om jullie geheugen wat op te frissen. (Don't try this at home, en dan bedoel ik dat je niet met je cavia ofzo moet gaan schudden..)

Goed, maar ik zei dus dat hij terug kwam. Er komt een 2012 versie van de Furby! Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk nogal eng vind.. Wat vinden jullie er van?





0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide