woensdag 8 augustus 2012

Postcards Juni & Juli

Kaarten gekregen en verstuurd in de maanden Juni en Juli via Postcrossing.

Juni
1 kaart ontvangen, erg he? Maarja dat krijg je als je er niet zoveel stuurt.. Deze eenzame kaart komt uit Rusland, en ik vind hem erg mooi!


Juli 

In Juli heb ik een aantal kaarten gestuurd, waaronder deze naar Canada, naar iemand die (ook) Frans sprak. Dan kan ik het natuurlijk niet laten om hem in het Frans te schrijven! Goed, je hoeft geen professor in de Franse taal te zijn om dit te kunnen schrijven, maar ik ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf..

Gekregen in Juli: 0 :(

Totaal gekregen kaarten: 69

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide