zaterdag 4 augustus 2012

Dag 156 t/m 167

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en ik moet zeggen dat ik aardig op weg ben. Vandaag de foto's van dag 156 t/m 167. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 156

 Er zit en leuk verhaal achter deze foto.. Ik had een zwembadje gekregen met mijn examenfeest, en omdat het lekker weer was, besloot ik het op te zetten. Maar zoals je op de foto al kunt zien, het badje is niet erg groot. Ik besloot dat het maar gewoon als een voetenbadje gebruikt kon worden. Maar toen liep mijn hondje er langs. Het beestje past perfect in het zwembadje, dacht ik, dus zette ik hem er maar in. Het zag er zo lief uit dat ik maar gelijk wat plaatjes ervan geschoten heb..

Dag 157
 Bloemetje! Do we need to say more? What's not to love about flowers?

Dag 158
Ja, soms schrijf ik nog op de spiegel.. en ja, de meest originele teksten ook..

Dag 159
Deze vind ik verrassend genoeg erg mooi geworden..

Dag 160

 Uiltje <3 Deze kreeg ik van mijn ouders toen ik was geslaagd.

Dag 161
 Okee Job zit dus onderste boven. Beetje raar gezicht hihi. Ik kan hem nu niet draaien.. In ieder geval, hij lag zo lief bij me te slapen!

Dag 162
 MR. Jummy! Toch handig dat hij zo overal mee naartoe kan. (Niet dat ie ooit mee mag, maar dat terzijde..)

Dag 163
 Dit is Lievie, mijn dolfijntje van vroeger. Ik kwam hem/haar pas weer tegen. (Ik heb nooit besloten of hij/zij nu mannelijk of vrouwelijk is, vandaag die /) Ik weet nog dat ik dit knuffeltje kocht in het Dolfinarium. De rest van zijn vriendjes zit daar nog,zielig he? Maar hij heeft het heel goed bij me hoor, ondanks dat ie de afgelopen drie jaar onder mijn bed gelegen heeft..

Dag 164
 Saaie verjaardagen, Wat doe je dan? Juist je drinkt wijn of rosé en gaat er vervolgens foto's van maken..

Dag 165
 Een koe met een snor, wat wil je nog meer?

Dag 166
Wachtend op collega, omdat ik de winkel zelf niet in kan. Dan maar weer mijn Ipod erbij pakken. Toch handig dat ik die altijd bij heb..

Dag 167 

Ik maakte even snel een foto, en eigenlijk vind ik dat deze nog echt heel mooi geworden is. Dit is het plein in Lommel, we zaten hier te wachten op onze ouders om opgehaald te worden, nadat we gewinkeld hadden.

2 reacties:

Anoniem zei

Leuk zo'n challenge. Plak je ze uiteindelijk ook nog op in een boek? Dat heb ik eens gezien bij een medeblogger. Dat was erg leuk om te zien.

Mariska zei

Ooh ja dat is eigenlijk wel een leuk idee!

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide