zondag 19 augustus 2012

Doelen voltooid: 120 boeken & 50 DVD's kopen!

 bron
Ik had op mijn Day Zero Project lijstje een doel staan dat ik 120 boeken moest kopen. Ook eentje over 50 dvd's, en die heb ik ook voltooid! Ik ga jullie niet de hele lijst geven van 120 boeken, want dat duurt nogal lang om over te typen, maar ik kan jullie wel vertellen welke dvd's ik heb!

Boeken
Sowieso heb ik de hele hunger games trilogy, en de eerste 5 delen van Harry Potter (don't worry, die anderen ga ik ook nog wel kopen, maar ze zijn best prijzig) Dan heb ik ook nog een hele verzameling met boeken van Virginia Andrews. Zij is echt mijn lievelingsschrijfster, en haar boeken kun je vaak tweedehands kopen (wat een schande), dus dat doen we dan ook.. De meeste boeken koop ik trouwens tweedehands, dan zijn ze maar rond de 1 euro per stuk, en vaak zijn ze ook nog in perfecte conditie! Dat is zeker een aanrader!

DVD's
De meeste dvd's die ik heb, heb ik wel nieuw gekocht. Alleen de laatste tijd koop ik er ook wat vaker tweedehands, maar dan controleer ik natuurlijk eerst goed of er geen krassen op zitten.. Goed, hier komen mijn DVD's:

1. 90219 seizoen 1
2. 90210 seizoen 2
3. Gilmore Girls seizoen 1
4. Gilmore Girls seizoen 2
5. Gilmore Girls seizoen 3
6. Gossip Girl seizoen 1
7. Will and Grace seizoen 1
8. 27 Dresses
9. A cinderella story
10. Alice in Wonderland (Tim Burton versie)
11. Angels & Demons (Ook als boek)
12. Aquamarine
13. As you like it
14. Big Fish
15. Bridget Jones Diary (Ook als boek)
16. Brothers Grimm
17. Bruce Almighty
18. Coco Chanel
19. Crimes of fashion
20. Da Vinci Code (Ook als boek)
21. De lama's spugen erop los
22. De lama's: verboden te lachen
23. Dear John
24. Dirty Dancing
25. Disaster Movie
26. Dorian Gray (Ook als boek)
27. Edward Scissorhands
28. Epic movie
29. Finding Neverland
30. Friends; the best of Phoebe
31. Friends; the best of Rachel
32. Friends; the best of Monica
33. Haar naam was Sarah (Ook als boek)
34. Het beste van de lama's
35. How to lose friends and alienate people
36. Letters to Juliet
37. Mean Girls
38. My Dad's six wives
39. Twilight
40. New moon
41. Nightmare before christmas
42. Notting Hill
43. Oliver Twist (Ook als boek)
44. Over her dead body
45. Penelope
46. Red Riding Hood
47. Sense and Sensibilty
48. St. Trinians
49. Sweeney Todd
50. Sydney White
51. Legend of the Guardians
52. The Librarian
53. The Neverending Story
54. The Notebook (Ook als boek)
55. The Phantom of the opera (Ook als boek
56. The Talented mr. Ripley
57. V. For Vendetta
58. Wedding Crashers
59. What Happens in Vegas

Okee, dat waren ze.. Het zijn er meer dan 50, maar dat komt ook doordat ik vind dat DVD boxen en DVD's zoals die van de lama's er niet echt in thuishoren..

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide