woensdag 25 april 2012

Change can be good

Ik heb besloten om mijn blog ietwat te gaan veranderen. Pasgeleden heb ik mee gedaan aan de blogook blog take-over. Toen kreeg ik een aantal reacties dat ik een beautyblog zou zijn. Dat is niet helemaal wat ik bedoelde te doen met mijn blog. Ik wil vanaf nu iets meer inhoudelijk. Niet dat ik vind dat beautyblogs geen inhoud hebben, ik lees enkele ook graag. Maar ik wil graag iets anders. Vanaf nu komen er minder of misschien zelfs geen shoplogs meer, geen outfits of the day, en over het algemeen gewoon minder dingen met mode. Ik ga wel nog mijn mening geven over bepaalde onderwerpen, en boeken/films recenseren. Ook komt er een verhaal geschreven door V. Valentina. Een jonge, getalenteerde schrijfster die we over een aantal jaren allemaal zullen kennen!
Natuurlijk zal ik ook doorgaan met mijn Day Zero Project, en dan in het bijzonder de 365 day photo challenge. En wat er verder nog komt.. de tijd zal het leren..

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide