zaterdag 28 april 2012

Dag 63 t/m 70

Er er zijn weer nieuwe foto's! Ik zette ze zojuist op volgorde, en tot mijn schrik zag ik dat ik een foto vergeten was! Gelukkig had ik die dag nog wel andere foto's gemaakt, dus besloot ik er daar maar een van te gebruiken. Ik moet er niet aan denken dat ik een dag oversla en dat ik opnieuw moet beginnen! Anyway, klik verder voor mijn 365 day photo challenge foto's van de afgelopen dagen!
Dag 63
Mijn ouders! Ik vind dit wel echt een hele leuke foto, ook al kijkt Job, mijn hondje, niet echt vrolijk. Hoewel ik wel eens ruzie met ze maak, zijn ze toch mijn ouders, en ik hou van ze. Vandaar deze foto!

Dag 64


Een hele andere foto! Zijn deze jampotjes niet ontzettend schattig? Op zich hou ik helemaal niet van Jam, maar deze potjes zijn wel echt ontzettend cute om te zien!

Dag 65

Na een grondige schoonmaak, kwam ik deze tegen boven op mijn kast, daar moest het ook opgeruimd worden! Toch nog even een snelle foto voor ik ze in de zak stopte. Behalve dan die eend, die is zo awesome, die laat ik nog een tijdje in mijn kamer staan. 
Dag 66

Dit was dus de dag dat ik vergat een foto te maken. Stoute stoute ik! Gelukkig had ik wel een logje gemaakt over dat een opgeruimd bureau belangrijk is, en dus had ik toch nog een foto!

Dag 67
Pizzaaaaaa! Bestaat er iets lekkerder dan pizza? Nou.. een echte pizza van de pizzeria misschien, in plaats van zo eentje van de Albert Heijn. Lekker makkelijk, in de magnetron Of moet ie in de oven? en klaar! Jammie!

Dag 68

Is de lucht niet prachtig zo? Ik kan me herinneren dat ik al eerder een foto vanuit mijn slaapkamerraam heb gemaakt, maar ik kon het niet laten om van deze mooie blauwe lucht een foto te maken!

Dag 69

Als ik zo eens naar mijn foto's kijk, valt het me op dat ik van veel dezelfde soort dingen foto's maak: auto's en eten. En nee, ik ben geen autogek, maar van die schattige ouderwetse auto's kan ik bijna niet laten staan! Wat eten betreft.. zucht.. Ik hou gewoon van eten. En nee, het is niet aan me te zien, waar ik stiekem toch wel blij om ben, maar het is echt zo! Dit cakeje met stukje chocola was ook echt overheerlijk!

Dag 70

In mijn zoektocht naar een nieuw bijbaantje, kwam ik aan bij een winkel waar ze de allermooiste bloemen en planten verkopen. En omdat ik toch nog een doel had, namelijk een plant 3 maanden in leven houden, besloot ik dit mooie plantje mee te nemen. Ik weet nu al niet meer hoe dat ie heet Iemand enig idee? maar ik vind hem mooi!

Gerelateerde artikelen: Dag 54 t/m 62

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide