zaterdag 21 april 2012

Dag 54 t/m 62

Lange tijd geleden, dus nu weer veel foto's in een keer van mijn 365 day photo challenge.

Dag 54
Hierin zat mijn ketting die ik heb besteld. Echt een leuk cadeautje op deze manier!


Dag 55

Ik ben verliefd op minicoopers!

Dag 56
Het boek waarin ik binnenkort ga beginnen

Dag 57

We gingen uit eten. Ik liep hiermee terug naar m'n tafel, met deze goddelijke ijscoup. En ik zag iedereen wel denken, inclusief de leuke jongen achter de kassa: "Zo'n groot ijsje, voor zo'n klein meisje? Dat past niet". Nou.. ze hadden gelijk..

Dag 58

Gemaakt met mijn Ipod, daarom is deze gedraaid. Dit is Den Hout. Hier fiets ik iedere dag langs, en ik vond dit zo wel een mooi zicht.

Dag 59
Deze is ook met Ipod gemaakt. Mijn kleine, gouden eifeltoren!

Dag 60

Dit is gezellige/grappige/grote/grommende/gekke Gitte!

Dag 61

Een klein gedeelte van mijn kamertje

Dag 62

Een eitje! Ik was 's middags vrij, en ik had lekker zin in een omeletje, dus vandaar.

Gerelateerde artikelen: 48 t/m 53


1 reacties:

kelly zei

haha wauw, 'grommende gitte' staat in je 365 day photo challenge :D

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide