zondag 29 april 2012

Oranje boven!

Morgen is het weer zo ver. Koninginnedag! De dag dat onze koningin niet jarig is.. Ik snap het zelf ook niet helemaal, maar dat maakt niet uit. Het is een gezellige, typisch Hollandse feestdag. En wie zouden we zijn als we daar niet gewoon gezellig aan mee doen? Voor degenen die niet zo lang kunnen wachten: vandaag is er ook vanalles te doen. En natuurlijk is er ook nog koninginnenacht, die voor sommigen zelfs gisteren al begon!

Zelf ben ik ook al bezig. Een leuk oranje festival waar ik vanavond naartoe ga! De oranje kleren liggen al klaar, de nageltjes worden oranje gelakt en overal worden leuke spulletjes/kledingstukken vandaan getoverd.

Ook wordt de rotzooi weer van zolder af gehaald. Hopelijk zijn er mensen die iets van die troep willen kopen op de rommelmarkt morgen. En zelf de markt afstruinen, heerlijk. En niet te vergeten: De leuke spelletjes voor de kinderen! 

Gaan jullie vandaag of morgen nog iets leuks doen?


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide