zondag 22 april 2012

My Style

 bron
Ik heb een aantal keer een Outfit of the day geplaatst. Dit was ook als onderdeel van mijn Day Zero Project. Doel nummer 18 was namelijk dat ik mijn eigen stijl zou ontwikkelen. Nou, dit heb ik gedaan! Er kan dus weer €1,- in het DZP spaarvarkentje! Dit betekent wel dat ik minder vaak een outfit of the day zal doen. Daarom hier nog een aantal foto's met mijn favoriete outfits. Ook een aantal die ik nog niet eerder op de site heb gezet.

Vrijdag 13 Januari

Alweer een tijdje geleden. De datum van het Gala op school. Natuurlijk kan deze niet ontbreken in mijn lijstje met outfits. Ik ben verliefd op het jurkje, dat overigens van mijn zus is, en niet van mij. Mijn haren heb ik laten doen bij de kapper.
Mijn cijfer: 8

Zaterdag 10 Maart
Deze dag had ik een feestje van een vriend van me. En omdat het toen lekker weer was, koos ik voor een gezellige, vrolijke zomer outfit. Halflage gekleurde gympen, mijn groene broek, een op dat moment gloednieuw topje met bloemetjes. Omdat het toch nog wel wat kouder was, heb ik een klein hoe noem je zo'n ding ook alweer? erop aangedaan. En mijn haren vrolijk gekruld.
Mijn cijfer: 8.2

Dinsdag 20 Maart
De eerste dag van de lente! Ik vind deze outfit zó cute! Ik heb deze echter eerder al besproken, dus ga ik er verder niet veel meer over zeggen.
Mijn cijfer: 7,9

Datum onbekend
Deze vond ik ook ontzettend leuk! Een bruine broek, een wit topje en een groen geruite blouse erop. Ik vind het een soort houthakkers-effect. Mijn haren mooi gesteild en m'n ballerina's eronder, en klaar is deze outfit!
Mijn cijfer: 8.2


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide