woensdag 11 april 2012

Dag 48 t/m 53

De nieuwste foto's van mijn 365 day photo challenge. Voorbij de 50 alweer! De tijd vliegt!
Dag 48
Hmm Petit Fours à la Pasen! Zien ze er niet verrukkelijk uit?

Dag 49

Eindelijk! Bloesem aan onze boom..

Dag 50(!)
Dag 50 is ons heerlijke paasontbijt!

Dag 51

De mayboom.. Een gebouw waar ik redelijk vaak kom. Van de week, maandag om precies te zijn, was er een foto tentoonstelling. Ik had daar met een vriendin afgesproken. Omdat ik eventjes moest wachten, ging ik maar een beetje rondlopen. Toen kwam ik dit bordje tegen. Ik had het werkelijk nog nooit zien hangen..



Dag 52

Eindelijk! Mijn mockingjay necklace is er! Een foto samen met het boek, kon ik natuurlijk niet laten! (Er komt nog een stukje over deze ketting, en een andere die ik gisteren besteld heb. Nog eventjes geduld ;))

Dag 53
Mooie plantjes :)

Gerelateerde artikelen: 43 t/m 47

1 reacties:

Tamara zei

hee meis,
echt een leuke blog.
Zin in je examenfeest, wordt leuk! xx

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide