zaterdag 14 april 2012

Shoplog Oosterhout/Etten-Leur


Donderdag ben ik in Oosterhout geweest met een vriendin van me, en superleuke dingetjes gekocht. Niet heel erg veel, maar omdat ik vorige keer de vraag kreeg om vaker een shoplog te doen, besloot ik het er toch op te zetten, samen met de dingetjes die ik gisteren in Etten Leur heb gekocht. (Wat overigens heel weinig is, want mijn geld was zo'n beetje op..). Wil je zien wat ik heb gekocht? Klik dan verder.
Oosterhout
Bij de Kruidvat een nieuwe oogpotlood, van het merk Catrice. 2 paar schattige strikjes-oorbellen, en het boek Chanel Chic van Lauren Weisberger..

Dan, qua kleren een schattig strapless topje bij de Coolcat. Normaal kom ik hier eigenlijk nooit, vooral omdat ik de kleding hier vaak óf heel kinderachtig, óf heel ordinair vind. Maar Kiki, het meisje waar ik mee ging winkelen, wilde hierbinnen. En tadaa, toch nog een leuk topje gevonden!
Het jurkje komt van een klein winkeltje waar ik de naam niet van weet. Het is een strapless wit jurkje met blauwe bloemen en een strik. Ontzettend Cute!

Dit is wat ik allemaal heb gekocht. De riem zat bij het jurkje. Persoonlijk vind ik hem er niet echt goed bij staan, maarja, een gratis riem slaan we natuurlijk niet af. Ik weet zeker dat ik die nog wel ergens anders mee kan combineren. Verder heb ik nog een leuk hoedje gekocht bij de Xenos, en postzegels bij de Albert Heijn.

Etten Leur

De reden dat ik naar Etten Leur ging, is de H&M. Ik had in Breda en op de website een schattig jurkje gezien met aardbeien, die ik echt moest hebben! Helaas hadden ze deze ook hier niet in mijn maat. Ik ben wel even langs de Free Record Shop gegaan. Ik had nog een VVV bon t.w.v. €15,- en ik wilde hier graag wat DVD's voor. Daarom heb ik Red Riding Hood en Edward Scissorhands mee genomen.
Bij de Action kwam ik nog een ontzettend leuke klok tegen.

Zo, dat was het.. Niet echt veel gekocht, maar ik ben wel overal heel blij mee. Ik hoop nog ergens dat jurkje van de H&M vandaan te kunnen halen, dit keer wél in mijn maat. En anders bestel ik hem...

Gerelateerde artikelen: Shoplog Breda

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide