zondag 1 april 2012

Postcrossing Stats..

Op mijn doelenlijstje staat onder andere dat ik minstens 100 postcrossing kaarten moet ontvangen. Postcrossing is een website waar ik al een tijdje lid van ben. De bedoeling is dat je een kaart stuurt naar een persoon die je niet kent, en dan krijg je weer een kaart terug van iemand anders. 'Send a postcard and receive a postcard back from a random person somewhere in the world!'  Is wat ze op de website zeggen. 
Nu wilde ik eerst, iedere maand een foto maken van de postcards die ik krijg, en dan in december alle foto's in één logje zet. Bij nader inzien vind ik dit toch niet zo'n leuk plan, dus heb ik besloten het per maand te doen. Vandaag komen wel de postcards van de afgelopen maanden erop te staan, maar volgende keren zal het één maand per keer zijn.


Januari

In januari heb ik 4 kaarten verstuurd, naar Finland, Belarus, Rusland en de USA.
Ik kreeg in totaal 10 kaarten! Uit Polen, Costa Rica, Australië (via Direct Swap), Oekraïne, Japan, Finland, 2 uit Rusland en 2 uit Amerika.

Februari

In Februari heb ik 6 kaarten gestuurd, naar Tsjechië, Italië, China, Taiwan, USA en Thailand.
Ik heb 3 kaarten gekregen, waarvan degene linksonder mijn favoriete is, die komt uit Amerika, de bovenste komt uit Groot Brittanië, en degene rechtsonder is uit Tsjechië.

Maart

In Maart heb ik 3 kaarten verstuurd, naar Belarus, Taiwan en Rusland.
Ik kreeg in totaal 7 kaarten, uit Belarus, Thailand, Australië, China, Amerika en 2 uit Duitsland.

1 reacties:

Nikki zei

Das echt super vet om te doen!!!

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide