dinsdag 17 juli 2012

2 anti transpiranten uitgetest..

Zweten is nogal vervelend. Dat is nogal een understatement, maar ik was niet van plan te gaan vloeken op mijn blog.. Daarom heb ik voor jullie twee anti transpiranten uitgetest, en voor jullie vergeleken. De Rexona Maximum Protection en Therme anti transpirant behandel spray. Zie hier mijn resultaat!

Therme skincare anti transpirant behandel spray
Deze spray kost ongeveer 16 euro. Best prijzig dus.. Maar als het echt werkt, dan is het niet zo erg, toch? Deze spray belooft dat je 5 dagen lang 'droog' blijft. Nou, dat vind ik eigenlijk al niet erg geloofwaardig, maar laten we het toch maar proberen.

Algemeen
De bedoeling is dat je het 's avonds voor het slapengaan op spuit, en dat je het de hele nacht laat inwerken. De volgende dag(en) zul je nergens last meer van hebben. Wat mij het eerst op viel, toen ik het op spoot, was de geur. Het staat niet op het flesje, maar ik geloof dat er weinig geur in is gebruikt. Je ruikt gewoon de hoeveelheid alcohol die erin zit, dat kan eigenlijk ook nooit goed voor je zijn. Bovendien prikt het ontzettend aan je oksels, dat is niet erg prettig..

Gebruik (s'ochtends)
Zo koppig als ik ben, probeerde ik het eerst uit zoals ik het het fijnst vind. Gewoon 's ochtends gebruiken, in plaats van 's avonds. Dit werkt echter niet, jammer genoeg. Ik zweette net zoveel als normaal. Dus dit was geen optie.
Gebruik ('s avonds)
Het 's avonds gebruiken werkt een stuk beter. Ik had de volgende dag nergens last van. Zelfs met sporten niet. De dagen erna werkte hij ook nog. Ik zweette maar een heel klein beetje. De 5 dagen zijn zeker overdreven, maar 3 dagen werkt hij wel!

Rexona Maximum Protection
Algemeen
Deze ruikt echt onzettend lekker! En doordat het crème is, prikt het ook niet.. Ik vind hem veel fijner in gebruik dan de Therme.. Hij zit rond de 7 euro, dus hij is ook een stuk goedkoper.

Gebruik ('s ochtends)
Ook deze heb ik eerst 's ochtends geprobeerd. Dit is echt heel erg af te raden. Ik zweette nog meer dan normaal! Dit moet je dus echt niet doen!
Gebruik ('s avonds)
Bij het gebruik zoals op het doosje stond, 's avonds voor het slapengaan, werkte dit een stuk beter. (wat ook wel te verwachten was..) Hij werkt goed, de hele dag nergens last van gehad. Alleen 's avonds wel gedeeltelijk. De volgende dag merkte ik er niets meer van dat ik het op gedaan had. Dat is wel erg jammer..

Conclusie
De Rexona is een stuk fijner in gebruik, het is een crème, prikt niet en ruikt erg lekker, terwijl die van Therme juist heel erg naar alcohol ruikt en prikt. Therme beschermt echter langer, zo'n drie dagen, terwijl het bij Rexona maar één dag is. Daarbij komt wel dat de Rexona véél goedkoper is, het scheelt bijna de helft.
Dat waren de voor en nadelen. Ikzelf zou het afwisselen, maar voornamelijk Rexona gebruiken, omdat deze een stuk goedkoper is, en fijner in gebruik.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide