woensdag 18 juli 2012

Looking for the perfect outfit..

Hij is eindelijk af, mijn collage! Als doel op mijn Day Zero Project lijstje, had ik staan dat ik een Fashion Collage moest maken. Ik was er mee begonnen, een aantal maanden geleden. Maar het bleef maar liggen, en eerlijk gezegd lag hij ook ontzettend in de weg. Daarom heb ik vandaag besloten hem af te maken!

Ik ben begonnen met een berg tijdschriften. Alles wat ik mooi vond, heb ik eruit geknipt, en deze apart gelegd. Dit kon ik gebruiken voor mijn collage! Kleding, tassen, schoenen, accesoires.. Eigenlijk alles wat ik wel leuk vond.

Accesoires zijn net zo belangrijk als de kleding zelf. Daarom heb ik daar ook veel van gebruikt. Ik denk zelfs nog meer dan kleding..

Terwijl ik bezig was, bedacht ik een naam voor mijn collage. Looking for the perfect outfit. En toen bedacht ik me een leukere opdracht. Voor mijn day zero project moet ik ook twee 'inspiratie boeken' maken. Ik heb besloten dat één van die twee een lookbook wordt. Maar dan ook echt een look BOEK. Die komt dus nog.

1 reacties:

Carlijn zei

Goh, wie zou je toch hier aan hebben geholpen herinneren?

Die zin faalt echt maar ik ben te lui om te veranderen en je snapt hem vast wel

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide