woensdag 4 juli 2012

Dag 130 t/m 137

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en ik moet zeggen dat ik aardig op weg ben. Vandaag de foto's van dag 130 t/m 137. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 130
Mijn foto muur! Hier komen eigenlijk alle 'gekke' foto's, en de foto's die eerst in lijstjes hingen maar die vervangen zijn. Hij is nog niet zo lang, zoals je ziet. Maar het is de bedoeling dat hij straks mijn hele kast beslaat!


Dag 131
Even een krabbeltje en we zijn klaar met school! Jaja, dit is een mijlpaal, dit konden we niet zomaar voorbij laten gaan. Vandaar ook dat ik deze foto in de challenge heb gedaan..

Dag 132
Mijn party outfit voor mijn examenfeest! Alleen m'n schoenen staan er niet op, maar die zijn toch niet zo boeiend.. Een nieuw rokje van de H&M (was maar 3 euro!)  en een topje van m'n zus.. Ik vind het zelf een hele leuke outfit, vandaar de foto..

Dag 133
Deze outfit is wat minder. Ja ja ik weet het, veel foto's van mijzelf dit keer. Maar dit is míjn challenge, dus dat maakt niet uit. Dit is mijn nieuwste werk outfit, nouja.. het shirt. Een vakantie baantje bij Zeeman. Niet erg glamourous, maar het verdient goed, dus wat is er op tegen?

Dag 134
Deze kreeg ik (onder andere) als cadeau van vrienden met mijn examenfeest. Ik vind het zo heel erg mooi staan, vandaar dat ik er een foto van maakte. En ja, waarom dan niet in de Challenge?


Dag 135
Breda! Dit is echt zo'n foto voor op een ansichtkaart. Voor wie het niet weet, ik ben dol op ansichtkaarten, dat is ook de reden dat ik mee doe met Postcrossing. Never mind, ik vind dit een heel mooi plaatje.. Ik was even bang dat dat busbordje precies voor de kerk terecht zou komen op mijn foto, maar dat is gelukkig niet zo.


Dag 136
Onze eendjes.. Deze beeldjes hebben wij al, zo lang ik me kan herinneren. Ik weet nog dat ik er vroeger altijd mee wilde spelen, wat dan niet mocht.. En omdat we ze al zo lang hebben, vond ik ze wel een foto waard!


Dag 137
Een blikje ijskoffie en mijn 'this is not a book' meenemen naar het werk zijn echt twee van de beste  ideeën die ik tot nu toe heb gehad. Die pauzes zijn nogal saai, want ik zit alleen.. Vandaar dat ik dat boekje mee nam. En die ijskoffie is gewoon heerlijk tussendoor 

2 reacties:

Anoniem zei

Leuk om je foto's te zien! Ik werk bij de Vomar en daar verkopen we tegenwoordig ook Starbucks ijskoffie voor 1,69, ook heel lekker!!

Mariska zei

Starbucks ijskoffie?! Dát moet ik proeven :) Waar is die winkel ergens?

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide