dinsdag 17 juli 2012

BINGO!

Ik kwam op het idee dit verhaal aan jullie te vertellen, dankzij mijn werk. Ik was aan het werken (goh), een collega van me vertelde dat ze een gratis appeltaart had gewonnen. Waarop ik me bedacht. Ik win eigenlijk nooit wat. Echt nooit. Behalve met... BINGO!

Jaja, bingo is het enige waarbij ik ooit wat gewonnen heb. Ik kan me nog herinneren dat ik, toen ik klein was - Ja, ik weet het, ik ben nog steeds klein, dit is alleen een wijze van spreken! - mee deed aan de kinderbingo op ons vakantie park. Ik had maarliefst drie dingen gewonnen. Drie! Wat het was, weet ik al niet eens meer. Ik geloof dat er klei bij zat, maar de rest ben ik vergeten. Ik kan me nog wel herinneren hoe het ging. Ik won de leeftijds ronde. Ze draaiden een bal, en daar staat een getal op. Als dat getal je leeftijd was, kreeg je een prijs. En ja, dat was ik! Goed, dat kan je niet echt winnen noemen met bingo, maar de tweede en de derde prijs waren veel bijzonderder.

Ik kreeg in een ronde de troostprijs. Ik had nog geen enkel nummer aan kunnen strepen. Daarna, in diezelfde ronde, had ik als eerste mijn kaart vol! Hoe vind je die? Ik ben stiekem heel erg trots op mezelf.. Toen won ik dus nóg een prijs!

Dat is mijn eerste bingo-herinnering. Ik heb er nog eentje, van een aantal jaar geleden. Daar won ik ook. Het was alleen geen kinder bingo meer, en ik kon niet veel mee met wat ik won. Het was een.... bestekmandje! Ja, wat moet je ermee, als 14 jarige? Hij staat nog steeds op zolder, voor mij mee te nemen als ik uit huis ga..

Winnen jullie wel eens wat (met bingo)?

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide