zondag 22 juli 2012

Dag 138 t/m 155

Voor diegene die het niet weten: Ik ben met een 365 day photo challenge bezig, en ik moet zeggen dat ik aardig op weg ben. Vandaag de foto's van dag 138 t/m 155. Wederom, sorry voor foto's die gedraaid zijn, dat komt door mijn Ipod..

Dag 138
 Op mijn werk verkopen ze deze, Pringles, smaak Ketchup. Hij leek me lekker, dus kocht ik een bus. Hij is inderdaad echt lekker! Alleen na een gegeven moment raak je het wel zat, en dat was bij mij vrij snel. Best jammer, maarja.. Volgende keer toch maar gewoon paprika..

Dag 139
Mijn verzameling sneakers. Mijn all stars, lage gekleurde gympen, lage grijze gympen, lage spijker gympen.. Later heb ik nóg een paar gekocht, lage bruine. Ik ben dol op gympen, maar dat had je vast al wel begrepen..

Dag 140
Een mooie fontein mét kleurtjes erin. 's Avonds is dit op z'n mooist. Een foto kon ik niet laten!

Dag 141
Ik wilde eigenlijk gewoon een foto van mijzelf in dit jurkje, omdat ik het een super leuk jurkje vind.  Ik heb wat geprobeerd, en uiteindelijk kreeg ik deze. Stiekem vind ik hem erg mooi.. Vandaar dat hij nu hierbij zit.


Dag 142
 Dagje Efteling. Was echt super gezellig! Oh en nee, ik ging niet met deze eenden/ganzen/wat zijn het? maar met lieve vriendinnen die volgens mij liever niet op mijn blog wilden, met een foto. Daarom heb ik deze gemaakt, en ik vind hem ook errug mooi!

Dag 143
Wat doen we liever dan een lazy sunday afternoon houden, met niets minder dan een dvd box van Gossip Girl? Juist, niets! En we vinden het ook helemaal niet erg om naar Nate's slaperige koppie te kijken!

Dag 144
 Mijn nieuwste schoenen (inmiddels al niet meer, maar never mind) Ik vind ze echt prachtig, en begon wat foto's ervan te maken. Zo ook deze!

Dag 145
 Ja.. dit is niet een van mijn besten. Ja, goed gezien. Het is een kapstok met dinosaurussen erop.. Deze hadden wij vroeger in onze kamers hangen. Sterker nog, dit wás mijn kamer. Nu heb ik deze nog steeds hangen, maar alleen het onderste gedeelte..

Dag 146
 Dit kettinkje is echt prachtig, en was wel een foto waard, vind je niet?

Dag 147
Ja, ik weet het. Het is een zooi.. Inmiddels is het al opgeruimd hoor, don't worry! Ik was lekker Gossip Girl aan het kijken op mijn laptopje, terwijl mijn bed vol lag met boeken die ik ook nog moet lezen..

Dag 148


Mijn lekkere zondagse ontbijtje; een mais broodje met kaas, een gekookt eitje en een grote mok thee. DVD box erbij, en ik ben tevree!

Dag 149

 Dit is/was mijn corsage tijdens de diploma uitreiking. Ik heb hem nog steeds hangen, ook al begint de roos een beetje dood te gaan. Ach, hij is nog steeds mooi!

Dag 150
 Mijn nachtkastje! Interessant he!

Dag 151
 Dit ben ik. Wederom in mijn oude slaapkamer, daar hangt een foto van mij uit groep 1 of 2. En deze foto heeft een verhaal. Je kan het net niet zien, maar op deze foto heb ik mijn berentasje vast. Dat is een tasje (je raadt het al) in de vorm van een beer! Ik ging nergens zonder dat tasje, en die moest en zou dus ook op de foto komen, anders ging ik er niet op! En ja hoor, het mocht. Vandaar dat ik nou met mijn berentasje op de foto sta! Zelfs toen hield ik al van tassen..

Dag 152
 Mijn hondje! Need to say more? Het is gewoon zo'n schatje!

Dag 153
 Van mijn dagje Utrecht komt nog een apart stukje hoor, wat er allemaal te zien en te doen is. Een van die dingen, is de Dom beklimmen. Dat heb ik ook gedaan, en dit is een foto van bovenaf. Mooi he?

Dag 154
 Ja, deze is inderdaad niet zo boeiend. Onze huiskamer, op zaterdag avond. Toen er net lekkere koeken en koffie op tafel kwam..

Dag 155
Het eerste echte zomerdagje! We besloten maar naar het strand te gaan. We waren alleen niet de enige.. Het strand was stampvol! Gelukkig wel een aantal mooie plaatjes geschoten.

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide