donderdag 7 februari 2013

Bye Bye January!

Januari is voorbij! Tijd om het nog even goed af te sluiten, ook al is Februari al begonnen. Januari was een leuke maand, waarin ik veel gedaan heb. Tijd voor een overzichtje!


Januari was de maand waarin ik eindelijk mijn rijexamen haalde, maar waarin ik mijn rijbewijs helaas nog niet kon aanvragen. Een maand waarin ik voor het eerst naar een groot concert ging, namelijk van The Script (Ja, dat was echt super gaaf!). Een maand waarin ik veel heb gekocht, en te weinig heb gelezen. Een maand waarin ik weer een van mijn kleine-meisjes-dromen heb waargemaakt, en een spiegelreflexcamera heb gekocht.  Januari was een leuke maand!



Ik heb deze maand maar één kaartje gestuurd, namelijk naar Taiwan. Wel heb ik meerdere kaarten ontvangen.

De linker kaart komt uit China. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik hem moet houden, maar hij ziet er in ieder geval cool uit! De rechter vind ik ook heel erg leuk, deze komt uit Tsjechië. Vooral de postzegel van de ouderwetse auto die erop geplakt was vond ik tof!

Deze maand had ik ook nog iets anders leuk in de brievenbus. Namelijk een brief van Laura, van Laura denkt. Super leuk! 


Natuurlijk moest ik wel een brief terug schrijven, en dat heb ik ook gedaan. Brieven zijn super leuk, en dit was een goede reden om mijn nieuwe briefpapier uit de kast te halen..


Shoplog
Zoals ik al zei, heb ik deze maand enorm veel geshopt. Niet zo leuk voor mijn portemonnee, maar wel leuk voor de shoplog! Hieronder kun je hem zien. (Oh, ik ben trouwens ook naar de Primark geweest, dus dat vinden jullie vast ook wel leuk!)




0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide