donderdag 14 februari 2013

Februari Fotodagboek (part 1)

Foto's zijn leuk. Ik maak overal foto's van. De helft van de foto's die ik maak, gebruik ik echter nergens voor, en dat is eigenlijk best wel zonde. Vandaar het idee van een fotodagboek! Vandaag deel 1 van Februari.

01.02.2013
Zoals jullie misschien weten, de maand Februari begint voor mij altijd goed. Op de eerste van deze maand ben ik namelijk jarig! Zie hier mijn verjaardagsoutfit!


Het feestje moest natuurlijk worden voorbereid, en hapjes moesten worden gemaakt. Dit zijn simpele knakworstjes in bladerdeeg, nog ongebakken. Het zijn net kleine enveloppen, vind je niet?

En nog meer hapjes! Dit moeten Macarons voorstellen. En nee, ik ben hier niet zo goed in, blijkbaar.. Gelukkig waren ze wel heerlijk!
 
En zie hier, een hele etagère vol met lekkers!

Cocktails!

Bij een gala horen natuurlijk foto's! :)

 02.02.2013
Cadeautjes, cadeautjes, cadeautjes!


03.02.2013
Vandaag het boekenfestijn geplunderd. Zie hier mijn prachtige boeken!


05.02.2013
Eindelijk, eindelijk, eindelijk mijn rijbewijs kunnen ophalen! :)

 06.02.2013
Een fieldtrip naar Pathé met school vandaag. Zien jullie wat het gebouw moet voorstellen? Een filmrolletje! (Nee, ik zie het ook nog steeds niet...)

Bij aankoop van 2 flesjes Chocomel een gratis muts! Hoe leuk!

Ik geloof dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik iets heb gewonnen, namelijk een bioscoopkaartje! 

09.02.2013
Nieuwe auto! :) Deze Fiat Panda is eindelijk van mij!


Carnaval! :)

11.02.2013
Zelfs mijn kalender doet aan Carnaval!


Carnavalsoutfit voor vandaag!


En wij gaan ook gewoon verder! (Ja, deze foto is niet zo geweldig, dankzij de fantastische fotograaf van Big Apple, die was 'vergeten' zijn flitser aan te zetten, waardoor de foto helemaal zwart was.. Och, ik heb hem nog redelijk kunnen redden, toch?)

12.02.2013
Lief beestje is het toch ♥


13.02.2013
Wie zegt dat je niet gewoon cadeaus voor jezelf kunt kopen?

Eindelijk heb ik hem, het appeltje van Nina Ricci waar ik al zo lang om zeur!

 14.02.2013
Nomnomnom, een heerlijk broodje bij de Panos met kaas, bacon en ei!

En we sluiten af met koffie! En slagroom. Veel slagroom..

Dingetjes gekocht vandaag! :)

Dit moet je echt niet op een kam zetten bij mij.. Challenge Accepted!

0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide