woensdag 20 februari 2013

#irritatiemomentje


Waarom een irritatie momentje? Nou, omdat het soms heel erg leuk is om je aan verschillende dingen te ergeren!

- Een leraar Nederlands op het HBO die een mailtje stuurt van ongeveer 5 regels, waar 2 spelfouten en 2 interpunctiefouten in staan. En dat moet ons dan Nederlands leren...
- De combinatie van hakken en sneeuw
- Uit willen gaan, of naar een feestje gaan, je mooiste killer heels aan doen, en dan bedenken dat je met de auto gaat.. (het zal wel aan mij liggen, maar ik kan dus niet autorijden met hakken aan, denk ik zo..)
- Drukke winkelstraten
- Lekker in je bedje liggen en op je laptop de dvdbox van Gossip Girl (of een andere super awesome serie) kijken.. En dan is je disc afgelopen, en moet er een nieuwe in. En natuurlijk ligt het hoesje op je bureau, aan de andere kant van de kamer..
- Wachten.. En wachten.. en wachten op de postbode..
- Irritante kinderen die sneeuwballen tegen je auto aan gooien
- Walgelijke reclames op de televisie, zoals 'Dit is mijn lijf' en 'Obese' (Sowieso vind ik dat hele 'dit is mijn lijf' nergens over gaan.. Die mensen daarin zeggen altijd 'Oh, ik schaam me hier zo voor!' Juist, je schaamt je ergens heel erg voor, maar je gaat wel vol in beeld op de televisie..)
- Een moeder met twee vreselijk luidruchtige kinderen die precies achter je moeten gaan zitten in de bus
- Mensen die zomaar oversteken zonder even te kijken of er wel wat aan komt
- Iets bestellen op Ebay, er een maand op moeten wachten, en er dan achterkomen dat ze het ook gewoon in de winkel hebben voor een soortgelijke prijs..
- Mensen die 1 uur moeten reizen van school naar huis, die dan om 13.00 uit zijn en dan nog zeuren dat ze de deadline van 18.00 uur niet gaan halen

1 reacties:

Unknown zei

Hahahahah die laatste

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide