woensdag 20 februari 2013

Sans-Online Shoppen!

Shoppen, shoppen en nog eens shoppen. De droom van iedere vrouw. En ook van sommige mannen. Lekker winkeltjes doorstruinen, leuke kleren passen (en vooral ook gekke, om te zien of het misschien toch wel staat..) Maar er zijn ook nadelen. Je loopt ergens en je ziet daar - WOW- een 'Dat moet ik hebben- topje' Je rent de winkel door naar het topje, en bekijkt de mega grote stapel, en gaat op zoek naar je maat. 42, 44, 46, 38, 44, 38.. De kleinste maat die je vind, is maar 36. Meestal iets te groot, maar he, laten we het proberen. Dus je probeert het. En.. het is te groot. Je legt het terug met tranen in je ogen. Zoiets leuks ga je nooit meer vinden..

Eigenlijk via een winactie (waar ik nu dus natuurlijk aan mee doe), kom ik op de website Sans-Online. Met echt ontzettend leuke kleding van onder andere Vero Moda, Esprit, Pieces en mijn nieuwste ontdekking: Object. Dat ene geweldige topje dat je had gezien bij de Vero Moda, staat hier ook op de website. En in jouw maat! Dat is dus het handige aan zulke webshops.


Meer over de winactie. Iedereen met een blog kan mee doen. Wat kan je winnen? 500 euro shoptegoed! Wie wil dat nu niet? Het enige wat je hoeft te doen is een blog schrijven over Sans-Online. Ik daag jullie uit om ook mee te doen! (En een shoplog te houden van wat je hebt gekocht als je hebt gewonnen, want daar zijn we natuurlijk heel nieuwsgierig naar! Al wil ik natuurlijk ook graag zelf winnen ;))
Meer vinden over de winactie? Kijk dan op Sans-Online Bloggers Battle



Ik heb gelijk een aantal dingetjes gevonden op de website die ik wel zou willen hebben! Ik heb er gelijk een hele outfit bij uitgezocht, voor €500,- kun je veel shoppen! Een ding die ik ook sowieso nog ga kopen, is de jas die hieronder staat. Is hij niet cute?



1 reacties:

christian zei

Cool cool!
xo



christian



My Dutch Fashion Style



www.mydutchfashionstyle.com

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide