zaterdag 16 februari 2013

Review Guhl oplichtend

In mijn 18jarige bestaan, heb ik nog nooit mijn haar geverfd, afgezien van highlights. Ik wilde eens een keertje wat anders, een tint lichter (of misschien zelfs blond?). Aangezien ik bruin haar heb, is het een heel gedoe om je haar blond te verven, omdat je dan zit met bleken enzo.. Via via hoorde ik over de Guhl Oplichter. Het verstevigt je haar, maar maakt het ook lichter! Eens kijken hoe het werkt..

'Maakt de haarkleur een tint lichter. Verstevigt en verzorgd.' dat is wat er op het flesje staat.

Het product
Het is een heel klein flesje van 30 ml., en het kost rond de €2,50. Als je de dop eraf haalt, zie je een klein wit plastic dingetje zitten. Dit is om ervoor te zorgen dat je niet teveel pakt in één keer. Het is fijn dat dit erop zit.
De vloeistof zelf, is ontzettend dun. Ik had verwacht dat het een beetje gel-achtig zou zijn, maar het is eerlijk gezegd net water. Niet erg handig, het loopt zo van je handen af..
Daarbij komt ook nog dat het niet bepaald lekker ruikt..

Maar werkt het?
De eerste foto heb ik een hele tijd geleden gemaakt, maar ik heb nog nooit mijn haar geverfd, dus ik denk dat het voor de kleur wel prima is. Zoals je kunt zien, is er wel degelijk kleurverschil. Al vind ik dat mijn nieuwe haarkleur eerder naar rood neigt dan naar blond. Ik vraag me af welke kleur het wordt als ik het nog vaker gebruik..
Ik heb ongeveer de helft van het flesje nu gebruikt. Verschillende keren na het wassen, een enkele keer 10 minuten erin laten zitten, maar een andere keer ook een halfuurtje.
Het werkt dus wel, je haar wordt inderdaad een stuk lichter.

Zou ik het aanraden?
Als je gewoon een tint of een paar tinten lichter wilt proberen, dan is dit zeker een goed product. Wil je je haar helemaal blond hebben, dan zou ik toch eerder voor verf gaan. Ik weet niet zeker welke kleur er uit komt als je het hele flesje gebruikt, en bovendien duurt het best wel lang..

1 reacties:

Dave zei

Een vijftal jaar geleden had ik mijn haar ook eens lichter van kleur gemaakt. Mijn haarkleur is ongeveer hetzelfde als het jouwe (originele haarkleur), maar ik had het effectief gekleurd met iets van Loreal. Het was blond, maar ik vond er ook iets een schijn van roods in terug te vinden.

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide