donderdag 14 februari 2013

Dag 143 t/m 165

Voor diegenen die het niet weten; ik ben met een 365 day photo challenge bezig. Ik ben, helaas, al een keertje opnieuw moeten beginnen, maar ik ben nu goed op weg! Met mijn nieuwe spiegelreflexcamera, worden de foto's nog mooier dan voorheen! Vandaag dag 143 t/m 165. Enjoy!

Dag 143
Let's have a drink!

Dag 144 

De nieuwe bank! 3x raden wie het hoekje ingepikt heeft..

Dag 145 

Welcome to shoe heaven!


Dag 146

Woohooo Woohhooo Wohoooo The Script, The Script, The Script!

Dag 147
Lekker dagje niets doen..


Dag 148
Spring started! Het eerste lieveheersbeestje in mijn kamer is een feit.


Dag 149
Ik heb werkelijk geen idee wie onze nieuwe opdrachtgever is..

Dag 150
Ik dacht, laat ik weer eens een keer The Sims gaan doen!

Dag 151

Mijn favoriete jasje!

Dag 152
Jaa.. Mijn ouders besloten dus om een feestijsje te bestellen in het restaurant waar we gingen eten voor mijn verjaardag.. En hoeveel ik ook nee schudde, ze deden het toch. Awkward..


Dag 153
Wie houdt er nu niet van parapluutjes?

Dag 154
Verjaardagskaartjes

Dag 155
En waar zijn we vandaag? Juist, in Ahoy! Voor het boekenfestijn. En het was zeker een succes!


Dag 156
Lekker warme chocolademelk met slagroom én een zelfgemaakte cupcake. Wat wil een meisje nog meer?

Dag 157
Eindelijk, eindelijk, eindelijk, eindelijk! MIJN RIJBEWIJSSS :D

Dag 158
Vandaag een fieldtrip naar Pathé. Kijk hoe groot deze Ben&Jerry's is! Hebben, hebben!

Dag 159

Naar de kapper geweest.. Alleen is er niet zo heel erg veel verschil...


Dag 160
Voor in mijn autootje :)

Dag 161
Carnavalsoutfit nummer 1! Wat het is? Een soort schots meisje achtig iets, met enorme pofmouwen..

Dag 162
Paris, Paris, Je t'aime!

Dag 163


Carnavalsoutfit nummer 2! Autocoureur :)

Dag 164
Alleen mijn super coole Big Apple stempel wil er niet af (Ik was stiekem best blij met deze, want je kreeg deze alleen als je 18 of ouder was, als je 16 of 17 was, kreeg je een stomme letter B, deze is véél cooler..)

Dag 165
Wie zegt dat je niet gewoon een cadeautje voor jezelf mag kopen?


0 reacties:

Profile

Mijn foto
Mariska
Dit is een blog van een meisje van 18, genaamd Mariska. Over fashion, fotografie, boeken, muziek en nog veel meer! Follow me, if you like?
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Bloglovin

Follow Blosses

Goodreads

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Mariska has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide